سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جوان ورزشکار کرمانشاهی رکورد دار گینس می شود

ایوب خداکرمی از رزمی کاران با سابقه رشته فایترنجر قصد دارد رکورد شکستن اجسام سخت بر روی بدن را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ایوب خداکرمی  گفت: با توجه به اینکه در بین رکوردهای ثبت شده در گینس رکوردهای ورزشی جایگاه خاصی دارد و ورزشکاران تا به حال چندین رکورد را ثبت کرده اند  من نیز با توجه به توانایی های خود و اینکه در رشته ی فایت رنجر رکورد دار شکستن اجسام سخت بر روی بدن  در کشور هستم   تصمیم گرفتم که رکورد این رشته را زده و آن را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم در دو استایل، شکستن بتن و چوب رکوردم را به ثبت برسانم و طبق پیگیری های به عمل آمده این رکورد برای اولین بار است که در گینس به ثبت می رسد.

خداکرمی ادامه داد: نفر اول مسابقات قهرمانی قهرمانان کشور در فایترنجر، دو دوره قهرمانی کشوری فایترنجرو نفر اول استاژ فنی و تکنیکی رشته ی رزمی های کیک بوکسینگ، رکورد دار شکستن اجسام سخت بر روی بدن در کشورو فنی ترین فایترنجر ایران هستم.

وی ادامه داد: ابتدا باید در شرایط خاص و هارمونی این رکورد را در ایران و کرمانشاه به نحو شایسته انجام دهم تا این رکورد و جذب اسپانسر به صورت فیلم به گینس زمینه های اعزام نماینده گینس به ایران را فراهم سازدو در این راه نیازمند حمایت مسئولین است.

 ایوب خدا کرمی متولد سال 1360و از شاگردان استاد حسین شجاعی زاده است، وی فعالیتش را از سال 1376با رشته رزم آوران شروع کرده، و مدتی هم به عنوان مربی در رشته ی های کیک بوکسینگ فعالیت کرده  و کمربند مشکی دان سه این رشته را دارد، و در سال 76 با توجه به علاقه ای که به تنوع در رشته های رزمی دارد در رشته رزمی فایت رنجر وارد شد، وکمربند مشکی دان سه این رشته را نیز به دست آورده است.

وی بنیانگذار سبک فایت رنجر در استان کرمانشاه و ناظر این رشته در غرب کشور است  و شاگردان برجسته زیادی تحویل جامعه رزمی داده  که دارای توانایی مربی گری است./س


 

برچسب ها: کرمانشاه ، جوان ، گینس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.