سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سفرهای فرهنگی ورزشی هیئت کبدی خراسان‌رضوی در دهه کرامت

رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی گفت: سفرهای فرهنگی ورزشی این هیئت به شهرستان‌ها و بازدید از هیئت‌های کبدی سطح خراسان‌رضوی انجام می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین فیضی اظهار کرد: این سفرها به دنبال جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و تاکید بر توجه و حمایت از ورزش بومی کبدی و جمع‌آوری اطلاعات جامع از این ورزش، از روز دوشنبه 3 مهر ماه آغاز شد.

وی افزود: تاکنون به شهرستان‌های فریمان، تربت‌جام، تایباد و باخرز سفر کرده‌ایم و با مسئولان ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های کبدی این شهرستان‌ها ملاقات‌های سازنده‌ای داشته‌ایم.

فیضی با اشاره به وجود استعدادهای زیاد ورزش کبدی در شهرستان‌ها ابراز کرد: امیدواریم با انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، شاهد حضور چهره‌های جدید در بخش بانوان و آقایان از شهرستان‌های خراسان‌رضوی در تیم‌های ملی رد‌ه‌های مختلف ورزش کبدی باشیم.

رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی در ادامه گفت: در این سفر فرهنگی ورزشی، که به نام «محمد رسول‌الله(ص)» نام‌گذاری شده، تنفرنامه‌ای در اعتراض به ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و محکومیت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی توسط مسئولان و پیشکسوتان جامعه ورزشی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این سفرها که در روز یکشنبه 9 مهر ماه انجام می‌شود، از هیئت‌های کبدی شهرستان‌های چناران، قوچان بازدید می‌شود./ج1

برچسب ها: کبدی ، مشهد ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.