سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس انجمن مسلمانان آمريكا در گفتگو با خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به نيويورك/9

FBI مانعي در مسير فعاليت‌هاي فرهنگي مسلمانان در آمريكاست / مسلمانان در برابر تفرقه‌افكني‌هاي آمريكا به پا خيزند

رئيس انجمن مسلمانان آمريكا با اشاره به مانع‌تراشي‌هاي FBI و نيروهاي امنيتي آمريكا در مسير فعاليت‌هاي فرهنگي مسلمانان در اين كشور گفت: مسلمانان بايد براي مقابله با رژيم‌هايي كه با كمك آمريكا در ميان آنان تفرقه‌افكني مي‌كنند، به پا خيزند.

"لوئيس فراكان"، رئيس انجمن مسلمانان آمريكا در گفتگو با خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به نيويورك، با بيان اين مطلب كه مسلمانان آمريكايي جزء شهروندان اين كشور به حساب مي‌آيند، گفت: بيشتر برادران و خواهران مسلمان ما از كشور‌هاي مختلف به آمريكا مهاجرت كرده‌ و توانسته‌اند در اين كشور مهارت و توانايي‌هاي خود را به بروز و ظهور برسانند.

وي در ادامه افزود: متاسفانه مسلمانان امروز به عنوان شهرونداني محسوب مي‌شوند كه پس از وقايع 11 سپتامبر و به هنگام ورود به فرودگاه‌هاي آمريكا توسط ماموران FBI و ديگر نيروهاي امنيتي اين كشور مورد بازجويي و سوءظن قرار مي‌گيرند و اين موضوع قطعا رنج مضاعفي براي آنان است.

آمريكا مسلمانان را متهم به دشمني مي‌كنند

فراكان همچنين با بيان اين مطلب كه مسلمانان در حال حاضر براي احداث يك مسجد و يك مركز فرهنگي مختص به خود از جانب دولت آمريكا تحت فشارند، اظهار داشت: دولتمردان آمريكا مسلمانان را هنگامي كه قصد دارند مسجدي را احداث كنند، نماز بخوانند و فرايض ديني‌شان را ادا كنند، متهم به دشمني مي‌كنند.

 رئيس انجمن مسلمانان آمريكا در ادامه تصريح كرد: پس از وقايع 11 سپتامبر مسلمانان بسيار تحت فشار بوده‌‌اند، اما در زمان صدر اسلام نيز پيامبر اكرم(ص) با مشكلات بسياري از سوي دشمنان مواجه بودند و اين اتفاقات نيز هم‌اكنون بر سر راه گسترش اسلام در آمريكا وجود دارد.

اين اسلام است كه پيروز خواهد شد

وي در بخش ديگري از اظهاراتش با تاكيد بر هراس دولت آمريكا از گسترش اسلام در اين كشور گفت: در گذشته نيز اينگونه بوده است كه هرگاه نيروهاي غالب از گسترش اسلام احساس خطر مي‌كردند به آزار و اذيت مسلمانان مي‌پرداختند اما در نهايت اين اسلام است كه پيروز خواهد شد.

رئيس انجمن مسلمانان آمريكا با اشاره به وعده خداوند مبني بر پيروزي قطعي اسلام و با تاكيد بر لزوم اتحاد بيش از پيش مسلمانان در سرتاسر جهان خاطر نشان كرد: مسلمانان بايد عليه رژيم‌هايي كه با كمك آمريكا بين آنان تفرقه‌افكني مي‌كنند، به پا خيزند.

انتهاي پيام/ 

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، مسلمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.