سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

رئیس هیات اعزامی پروژه‌های مهر ماندگار کشور از پروژه‌های مهر کهگیلویه وبویر احمد بازدید کرد

رئیس هیات اعزامی پروژه‌های مهر ماندگار نهاد ریاست جمهوری که به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است از روند اجرایی پروژه های مهر ماندار استان بازدید کرد و از نزدیک از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها با اطلاع شد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج محمد خطابی  ، بازدید خود از پروژه‌ها را در راستای ارزیابی نسبی  از میزان متوسط پیشرفت فیزیکی آنها و  مقایسه آن با برنامه زمانبندی شده تکمیل طرح و وضعیت کیفی آنها و رفع مشکلات و موانع احتمالی پیش رو این طرح‌ها برشمرد.
وی در نشست ستاد پیگیری طرح‌های مهر ماندگار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: عدم تخصیص کافی اعتبارات مشکل اصلی برخی از پروژه‌ها است و با پیگیری در تهران این مشکل را رفع خواهیم کرد.
   خطابی گفت: در بازدیدی که به عمل آمد از پروژه‌ها  در مجموع، متوسط روند پیشرفت فیزیکی آنها حوب ارزیابی شده است و  همه تلاش در مرکز و استان‌ها بر این است تا پروژه‌های مهر ماندگار به مراتب تا پایان کار دولت دهم به اتمام برسند.
  وی بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع)، موزه یاسوج، استادیوم 15 هرار نفری ، تالار مرکزی یاسوج را از جمله پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا برشمر د و گفت: این پروژه‌ها امسال به بهره برداری می‌رسند. /س

برچسب ها: یاسوج ، مهر ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.