سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر، به عنوان یک اثر هنری-رسانه ای نقش پیام رسان را به مخاطب دارد

هنرگرافیک و زیرشاخه های آن بویژه پوستر، به عنوان یک اثرِ «هنری-رسانه ای» نقش پیام رسان را به مخاطب دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرزاد ادیبی هنرمند و استاد دانشگاه رشته گرافیک، در آستانه برگزاری کارگاه طراحی پوستر با موضوع "مخابرات" در مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران با اعلام مطلب فوق گفت:  دستیابی به استعدادها و توان های نهفته ی جوانان هنرمند از طریق برگزاری ورک شاپ های اینچنینی  بسیار موثر و دست یافتنی است.
ادیبی با ابراز خوشحالی از اینکه برخی از سازمان ها و ادارات با درک اهمیت موضوع، به برگزاری کارگاه های عملی مبادرت کرده اند گفت: این اتفاق بیانگر آن است که هنرگرافیک و زیرشاخه های آن بویژه پوستر، به عنوان یک اثرِ «هنری-رسانه ای» نقش پیام رسان را به مخاطب دارد.
وی در ادامه افزود: در هر رسانه ای  و در گرافیک هم فرستنده، پیام وگیرنده وجود دارند و اگر شیوه ی بیان و ابلاغ پیام هنرمندانه باشد، ارزش افزوده ایست به اصلِ پیام و رسانه.
وی در خصوص چگونگی حضور در این کارگاه ادامه داد: پیش از این طی فراخوانی از علاقه‌مندان طراحی پوستر دعوت شده بود تا آثار خود را به ستاد برگزاری این کارگاه ارسال نمایند که پس از بررسی حداکثر 20 نفر از هنرمندان برای حضور در کارگاه عملی طراحی پوستر دعوت خواهند شد.
گفتنی است جهت حضور در این کارگاه لازم است حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود در قطع 500 در 700 پیکسل با فرمت JPEG را تا تاریخ 20 مهرماه سال جاری همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail.com و tciposter@yahoo.com ارسال نمایند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن های 26 و 88665525 تماس حاصل نموده یا به ‌سایت شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری طرح این کارگاه به نشانی www.farhangfilm.com مراجعه نمایند./ي2
برچسب ها: پوستر ، گرافیک ، هنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.