سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ضرورت مبارزه با قاچاق كالا در جهت حفظ سرمايه هاي ملي

معاون سياسي امنيتي استاندار قم بر ضرورت مبارزه با قاچاق كالا در جهت حفظ سرمايه هاي ملي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي انصاري اظهار داشت: با توجه به نامگذاري سال جديد به عنوان سال توليد ملي حمايت از كار و سرمايه ايراني، مبارزه جدي با قاچاق كالا بايد در دستور كار باشد.
وي لزوم استفاده از كالاي ايراني در جهت اشتغال زايي و حفظ سرمايه هاي ملي تصريح كرد: قاچاق كالا ضمن هدر دادن سرمايه ملي، اشتغال پايدار در جامعه را از بين برده و زمينه رشد كمي و كيفي توليد ملي را از بين مي برد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم خواستار تعيين رقم دقيق و اولويت قاچاق كالا در استان شد و گفت: اگر بخواهيم هدفگذاري صورت گرفته براي تبديل قم به جهانشهر امن و پاك تحقق پيدا كند ناهنجاري هاي اجتماعي و عواملي كه چهره شهر را نازيبا مي كند بايد از بين برود.
وي با اشاره به عزم جدي مديران استان براي پاكسازي شهر از معتادان و متكديان خاطرنشان كرد: قم در آستانه تحولي بزرگ در عرصه هاي مختلف اجتماعي و عمراني است و مبارزه با ناهنجاري ها گامي اساسي در جهت تحقق اين تحول بزرگ خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين انصاري برنامه ريزي كارآمد و گسترده براي مبارزه با قاچاق كالا در استان را خواستار شد و افزود: با برنامه ريزي و هدفگذاري مناسب بايد طوري حركت كرد كه در آينده نزديك اين ناهنجاري در استان از بين برود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.