سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي خروج احتمالي منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي

کلينتون بايد به افکار عمومي در تمام جهان پاسخ دهد

با تصميم دولت آمریکا مبني بر خروج احتمالي گروهک تروريستي منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي، وزیر خارجه آمریکا بايد به افکار عمومي در تمام جهان توضیح دهد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورميانه، لیست گروه‌های تروریستی برای دولت اوباما ابزاری برای بازیگری در تبلیغات انتخاباتی و اهرمی برای فشار است.

 گروهک تروربستي منافقین نیز در این گستره بازیگر مقامات و سیاست‌مداران آمریکایی نسبت به تروریسم و حقوق بشر است که رشوه پرداخت، حامی جلب، تجمعات برپا می‌کند و نشست‌های تبلیغاتي به راه می‌اندازد و تحت عناوین متفاوت منابع مالی خود را فراهم می‌سازد و نهایتا امکان جولان می‌یابد.

 به عبارت دقیق‌تر اقدام اخیر دولت اوباما برای خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی تلاشی برای جلوه قانونی دادن به اقدامات حمایتی است که تا پیش از این نیز در این کشور صورت می‌گرفته که پس از این اد رندل، تام ریج، رودی جیولیونی، لوئیز فری و ... با فراغ بال و بدون کوچکترین دغدغه‌ای در ازای گرفتن مبالغ هنگفت به حمایت از این گروه بپردازند.

در اینجا اشاره به سرمقاله فایننشال تایمز در خصوص اشتباه دولت اوباما در مورد گروهک تروريستي منافقين حائز اهمیت است.
در این سرمقاله آمده است: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر حذف گروهک منافقين از فهرست گروه‌هاي تروریستی نمونه ای بارز از نفوذ پول و لابی گری در واشنگتن است.

 این گروهک بعدها با ديکتاتور سابق عراق همکاری کرده و از درون اين کشور ترورهای مهندسی شده را داخل ایران صورت داد، اما امروز همین گروهک تروريستي در وضعیتی بین یک دردسر بزرگ و یک موجودیت نامربوط معلق است.

بسیاری از اعضای این گروهک مدت‌هاست که دولت عراق و آمریکا را بر سر جابجایی از کمپ مخوف اشرف درمانده کرده‌اند.

مهمترین نکته در خصوص منافقين تبدیل شدن این گروهک به فرقه ای شخصیتی حول مریم رجوی پليد و جنايتکار است.

جائی که نلسون ماندلا و کنگره ملی آفریقا تا سال 2008 در این فهرست مانده بودند، مسلما حذف شدن سریع از فهرست گروه‌های تروریستی ارزش پرداخت هزینه های سنگین را به سیاست مداران آمریکایی داشته است.
منافقين بهترین دوستانی را که می شد با پول خرید، برای خود جمع کرد، بسیاری از این افراد با سخنرانی به نفع منافقين مبالغ هنگفتی پول از گروه‌های وابسته به آن دریافت کردند.

با این تصمیم دولت آمریکا، کلینتون به عنوان وزیر خارجه آمریکا یک توضیح به تمام افکار عمومي بدهکار می‌ماند.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.