سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران خبر داد:

اجرای 51 طرح مهرماندگار با اعتباری بالغ بر3 هزار میلیارد تومان

استاندار تهران از اجرای 51 طرح مهرماندگار با اعتباری بالغ بر3 هزار میلیارد تومان در استان تهران خبر داد و گفت: گفتمان دولت نهم و دهم پایان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی تمدن ، عصر سه شنبه در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که با حضورمدیران ارشد و  کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار شد ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان هشت دفاع مقدس ،گفت: به گفته مقام معظم رهبری دولت نهم و دهم ، دولت کار و فعالیت است لذا این مهم نشان دهنده روند مثبت خدمتگذاری در کشور است.
وی تاکید کرد: همه جهانیان اذعان دارند که جایگاه ایران مقتدرانه است لذا آخرین نشانه این حرف برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران و حضور 120 کشور در آن است.
استاندار تهران ارتقائ جایگاه نظام،امیدبخشی،انگیزه دهی،ایجاد مصونیت از آسیب ها و... را از جمله دستاوردهای اقدامات انجام شده دانست و افزود : گفتمان دولت نهم و دهم پایان پذیر نیست.  
استاندارتهران با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم 8 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش های صنعت،خدماتی،عمرانی و ... در استان تهران اختصاص داده شده است، ادامه داد :در راستای طرح مهر ماندگار نیز 51 طرح  با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در دست اجراست.
تمدن توسعه عدالت اجتماعی ،ساخت مسکن مهر، پرداخت یارانه ها و ...را ازجمله اقدامات مهم دانست و خاطرنشان کرد :در هدفمندی یارانه ها کار اساسی انجام شده لذا  تورم و رشد نقدینگی رخ نداده است.
گفتنی است ، در این مراسم از دستگاه های برتر در زمینه های عمومی و تخصصی تقدیر به عمل آمد. /ز

برچسب ها: تمدن ، اعتبار ، مهرماندگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.