سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومبه/

با رونق بخشیدن به تولیدات داخلی تلاش دشمنان در اعمال تحریم ها را ناکام خواهیم کرد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: اگر ما بتوانیم مسئله تولید داخلی را آنچنان که شایسته است رونق ببخشیم بدون تردید بخش عمده ای از تلاش های دشمنان در اعمال تحریم ها ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، عباداله اکبری در برنامه رادیویی تکاپو با بیان اینکه بخش مهمی از جهاد اقتصادی که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود به مسئله تولید داخلی برمی گردد، افزود: با عزم راسخ ملت و نلاش مسئولان و با رونق بخشیدن به تولیدات داخلی می توانیم تحریم ها را از میان برداشته و بر مخالفان نظام غلبه کنیم.

وی تولید ملی را مسئله مهمی دانست و تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با توطئه های مختلفی از جمله 8 سال دفاع مقدس مواجه بودیم و در این راستا تجاربی را در ارتباط با مسائل نظامی و دفاعی برای خودمان کسب کردیم.

اکبری اضافه کرد: دشمنان اسلام که در آن عرصه ها نتوانستند ما را به زانو درآورند اکنون به مسائل مهم اقتصادی روی آورده اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول چندین سال گذشته توجه خاصی به این مسئله داشتند و امسال را هم به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش از این موضوع می باشد، نامیده است، اظهار داشت: سازمان ما مسئولیت و وظایفش در این زمینه بیشتر و پررنگ تر از سایر سازمان هاست.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه هایی که در پیش داریم ائم از برنامه هایی که از طرف وزارت متبوع به ما اعلام شده و برنامه هایی که خود ما دنبال می کنیم در این عرصه هم سعی خواهیم کرد به موفقیت های چشمگیری دست یابیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.