سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی:

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان رضوی برگزار شد

سومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مشهد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سید سعید سیدعلایی در این جلسه، عرصه راه و شهرسازی را عرصه خدمت بی منت و تلاش بی وقفه عنوان کرد و گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در آغازین روز سال 91، در خصوص فعالیت های حوزه راه و شهرسازی در دولت نهم و دهم، حساسیت رسالت این وزارتخانه در انجام امور محوله و خدمت رسانی به مردم لایق و با ایمان کشور چند برابر شده است.

سید علایی با اشاره به ساخت 2 میلیون و 250 هزار مسکن مهر، یک میلیون و 800 هزار مسکن روستایی و چند صد پروژه راه و حمل و نقل در کشور، آمار عملکرد دولت دهم را در مقایسه با دولت های پیشین غیرقابل قیاس ارزیابی کرد و افزود: ساخت 117 هزار واحد مسکن مهر تنها در شهرهای بالای 25 هزار نفر خراسان رضوی که تا پایان امسال بیش از 70 هزار واحد از آنها افتتاح و بهره برداری خواهد شد، نشان از عزم راسخ مسوولان دارد.

وی تأکید کرد: در فرصت کوتاه باقیمانده تا پایان دولت دهم می بایست بیش از پیش برای تکمیل طرح های در دست اجرا تلاش کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از تمامی مسوولان استانی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی خواست تا بیش از پیش در راه تحقق اهداف کلان این وزارتخانه کوشش نمایند.

یاد آوری می شود در ادامه جلسه برخی از مصوبات جلسه پیشین شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان از سوی اعضا مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای رفع مشکلات موجود با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.  /س

برچسب ها: راه ، شهرسازی ، خدمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.