سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصيرپور‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مبارزه با قاچاقچيان تمايل به مصرف مواد‌مخدر را كاهش مي‌دهد

مشاور معاونت قوانين مجلس با بيان اينكه اجراي راهكارهاي قانوني مبارزه با قاچاقچيان تمايل به مصرف مواد مخدر را كاهش مي‌دهد، گفت: برخورد جدي با قاچاقچيان باعث مي‌شود كه افكار عمومي نسبت به برخورد با اين افراد اطمينان خاطر پيدا مي‌كنند.

مجيد نصيرپور سردهايي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره لزوم برخورد با جرايم مواد مخدر اظهار داشت:مواد مخدر يك معضل اجتماعي بسيار پيچيده است و گرايش به مواد مخدر صرفا به خاطر وجود مواد مخدر نيست بلكه عوامل ديگري در گرايش جامعه به مصرف و قاچاق مواد مخدر تاثير مي‌گذارد.

مشاور معاونت قوانين مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: جوامعي كه دچار افسردگي و سرخوردگي مي‌شوند به مصرف مواد مخدر تمايل بيشتري دارند و اين نياز قاچاق مواد مخدر را نيز در جامعه توسعه مي‌دهد.

وي با بيان اينكه اجراي راهكارهاي قانوني مبارزه با قاچاقچيان تمايل به مصرف مواد مخدر را كاهش مي‌دهد، ادامه داد: توسعه چگونگي اعمال قوانين مواد مخدر و برخورد جدي با قاچاق چيان باعث مي‌شود كه افكار عمومي نسبت به برخورد با اين افراد اطمينان خاطر پيدا كنند.

نصيرپور سردهايي با اشاره به ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان كرد: در ستاد مبارزه با مواد مخدر تمام دستگاه‌هاي كشور عضويت دارند و اين امر نمايانگر آن است كه هر يك از نهادهاي كشور در مساله مواد مخدر مسئوليت مخصوص به خود را دارند و مشكل مواد مخدر تنها از طريق همگرايي و تعامل همه جانبه كشور مرتفع مي‌شود.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: مواد ، مخدر ، مصرف ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.