سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیل کلینتون:

هیچ سناریوی نظامی قابل قبولی در مقابل ايران وجود ندارد

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: همه سناريوهايي که شامل اقدام نظامي است بهاي سنگيني دارد و شمار زيادي از مسئولان نظامي و اطلاعاتي برجسته اسرائيلي نيز بر اين باورند که حمله (به ايران) توجيهي ندارد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، بیل کلینتون که در بر‌نامه "جی پی اس" شرکت کرده بود، تاکيد کرد که هرگونه اقدام نظامي عليه ايران هزينه سنگيني خواهد داشت.

بنابرا علام شبکه سی ان ان در روز 3 مهر(24 سپتامبر)، رئيس جمهور اسبق آمريکا گفت: باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا، سياست درستي در قبال ايران در پيش گرفته که در برگيرنده همه گزينه‌هاست. معتقدم که نحوه برخورد با ايران سخت‌ترين سؤال است و پاسخ آساني براي آن نيست. همه سناريوهايي که شامل اقدام نظامي است بهاي سنگيني دارد و شمار زيادي از مسئولان نظامي و اطلاعاتي برجسته اسرائيلي نيز بر اين باورند که حمله (به ايران) توجيهي ندارد.

کلینتون همچنین درباره اختلاف های اسراییل و امریکا درباره ایران گفت: من فکر مي‌کنم آنچه که بصورت علني گفته مي‌شود با آنچه که بصورت خصوصي گفته مي‌شود متفاوت است. اوباما مي‌خواهد در انظار عمومي محدوديتي براي خودش ايجاد نکند که با توجه به شرايط کار درستي است. وقتي که شما حرفي را علني بيان مي‌کنيد مردم انتظار دارند به حرف خودتان عمل کنيد. شما بايد در آن مورد اقدام کنيد و احتمالا با عواقب ناخواسته آن هم روبرو شويد وگرنه مردم فکر مي‌کنند شما ضعيف هستيد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: کلینتون ، نظامی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.