سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

تكمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از طرح های مهر ماندگار

استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم طرح های عمرانی مهر ماندگار در توسعه زیرساخت های عمرانی استان، گفت: یكی از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های جدی مدیریت اجرایی استان لرستان، برنامه ریزی و تلاش با هدف تكمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از طرح های مهرماندگار استان است.

دكتر 'حبیب اله دهمرده ' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود:: طرح های عمرانی و زیرساختی بزرگی در سطح استان لرستان در قالب طرح های مهرماندگار درحال اجرا هستند كه بهره برداری از این طرح ها موجب تحولی چشمگیر در حوزه زیرساخت ها و شتاب بخشی به رشد و توسعه استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه مجموع اعتبارات طرح های مهر ماندگار لرستان در بخش های حمل و نقل، انرژی، صنعت، كشاورزی و مسكن بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال است، گفت: با بهره برداری به موقع از این طرح ها، بسیاری از مشكلات و موانع فعلی مسیر رشد و توسعه همه جانبه لرستان برای همیشه از بین خواهند رفت.

استاندار لرستان افزود: در شهرستان پلدختر نیز پیگیری مستمر طرح های آبرسانی و ایستگاههای پمپاژ به منظور رفع مشكل كم آبی و تامین آب موردنیاز بخش كشاورزی و شهری در دستور كار مدیران قرار دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.