سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سکوت برخی کشورها در توهین به ساحت پیامبر از ترس تسری بیداری اسلامی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ترس از تسری بیداری اسلامی، عامل سکوت برخی کشورهای به ظاهر مسلمان در برابر اقدام فیلم ساز ملعون آمریکایی- اسرائیلی در توهین کنندگان به ساحت رسول الله است.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) اظهارداشت: معاندان اسلام و آنانی که اسلام را مانعی بر سر مطامع شوم خود می بینند، در پی توهین به شخصیت عزیزترین افراد نزد خداوند، بار دیگر بی شرمانه این بار به تصویرسازی کاریکاتورهایی از وجود مقدس آن حضرت دست زدند و مجددا قلب یک و نیم میلیارد مسلمان را در سرتاسر جهان جریحه دار کردند.

وی گفت: بحمدالله این اقدامات در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران اسلامی با برپایی راهپیمایی ها و تظاهرات بدون پاسخ نماند، اما متاسفانه برخی دیگر از کشورها در مقابل این جسارت بزرگ سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: کشورهایی نظیر عربستان - که خود را پرده دار کعبه و خادم مسجد النبی (ص) می دانند - و قطر، همانند دول غربی به بهانه آزادی بیان، سکوت اختیار کرده اند و در مقابل این توهین شرم آور لب به اعتراض نگشودند.

وی با تشریح علت این سکوت، ادامه داد: آنان از بیداری اسلامی و تسری آن به کشورهای خود سخت در هراسند و علاوه بر آن از دین مبین اسلام، نام مقدس رسول الله، قرآن و آموزه های ناب اسلامی می ترسند و لذا به سرکوب مردم اقدام و یا مهر سکوت بر لب های خود می زنند.

حجت الاسلام استیری تصریح کرد: مسلما امروز و در پی این اقدام موهن، اتحاد جامعه مسلمان بیش از پیش شده است و شیعیان و سنی ها در این راستا در یک صف واحد قرار می گیرند.

وی اذعان داشت: دشمنان اسلام بدانند و آگاه باشند که این اعتراضات از سرتاسر جهان فریاد اسلام را به تمامی دنیا خواهد رساند و روزی فرا خواهد رسید که پرچم پرافتخار اسلام به دست یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) به اهتزار درآید./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.