سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تربیت نیروهای انسانی دانش محور در رسیدن به اهداف سند چشم انداز موثر است

شهردار دماوند گفت: ایران برای دستیابی به اهداف چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلند و موثری را برداشته است که می توان یکی از راه های دستیابی به این اهداف را تربیت نیروهای انسانی دانش محور دانست.

مرتضی همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران اسلامی، کشوری پر از افتخار و بالندگی است که می توان یکی از افتخارات این کشور را حماسه بزرگ هشت سال جنگ تحمیلی دانست.

شهردار دماوند تصریح کرد: جوانان و رزمندان کشور با دلاورمردی و ایثار خود به صحنه آمدند و با اهدا جانشان کشور را از هر گونه آسیب در امان نگاه داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه لازمه تثبیت این جایگاه رسیدن به سند چشم انداز بیست ساله نظام می باشد، خاطرنشان کرد: سند چشم انداز بیست ساله نقش مهمی در توسعه و ارتقا سطح کیفی و کمی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت کشور دارد که برای رسیدن به این مهم نیازمند افزایش جایگاه دانش محوری است.

شهردار دماوند با اشاره به فرمایش گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص "پیچ عظیم تاریخی"، بیان داشت: امروز کشور با توجه به جایگاهی که در جهان دارد با داشتن زیرساخت های لازم رو به توسعه است و این جایگاه را می توان در شهر و دیار خود نیز به عینه دید.

همتی ادامه داد: برای به فعلیت درآوردن زیرساخت ها و ظرفیت ها، نیازمند نیروهای انسانی متخصص و دانش محور هستیم که دانش آموزان در این میان نقش موثر و کلیدی را ایفا می کنند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشوری هستید که با دلاورمردی های جوانان غیور این مرز و بوم حفظ شده است و روزی نیز به دست شما ماندگار می شود.

این مدیر شهری با اشاره به اینکه داشتن هدف می تواند در تحقق دستاوردهای دانش و توسعه موثر باشد افزود: آنچه امروز می تواند برای آینده مفید و ارزشمند باشد، داشتن اهداف بلند و هدف گذاری در روند دانش و علم آموزی است که این جایگاه را می توان با کسب دانش و درس خواندن به دست آورد../س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.