سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم واترپلوي شهرداري زنجان؛

مسئولان بخواهند مشکلات واترپلو يک شبه حل مي شود/ واترپلو بدترين دورران خود را طي مي کند!

سرمربي تيم واترپلوي شهرداري زنجان گفت: در صورتي که مسئولان بخواهند مشکلات واترپلو يک شبه حل خواهد شد.

حسين نجفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه با توجه به مشکلات شديد مالي از سال گذشته تاکنون 80 درصد از قرار داد واترپلوليست هاي تيم پرداخت نشده است و همين امر باعث شد تا براي حضور در بيست و دومين دوره اين مسابقات بسياري از بازيکنان فصل گذشته را در اختيار نداشته باشيم چرا که در اين دوره از رقابتها نيز هم چنان به دليل مشکل مالي نتوانستيم بازيکنان فصل گذشته را در اختيار بگيريم.

وي گفت: البته مسئولان قول هايي در خصوص برطرف کردن اين مشکلات داده اند از طريق حمايت کننده باشگاه به بازيکنان پرداخت مي شود و با توجه به مکاتباتي که انجام شده ما اميدواريم مشکل مالي بازيکنان هر چه زودتر برطرف شود.

نجفي افزود: متاسفانه به دليل دغدغه مالي، امسال اکثر بازيکنانمان را در اختيار نداريم و به همين دليل قرار گرفتن در جايگاه اول تا سوم برايمان بسيار مشکل است بازيکنان ما جوان هستند و ترکيب تيم ما را تشکيل مي دهند و بايد با حمايت مسئولان طي چند سال آينده به دنبال قرار گرفتن در بهترين جايگاه باشيم.

وي افزود: واترپلو يکي از پرطرفدارترين ورزش هاي تيمي است اما متاسفانه مسئولان استان هيچ فکري به حال اين رشته نمي کنند و به دليل اين بي توجهي ها تک تک سرمايه هاي استان در حال نابودي هستند.

نجفي در خصوص وضعيت تيم ملي اظهار داشت: متاسفانه مشکلات واترپلو از زماني آغاز شد که مسئولان تصميم به لغو سفر ملي پوشان به بازيهاي آسيايي گوانگ جو گرفتند و پس از آن زمان نيز آنها در رقابتهاي المپيک حضور پيدا نکردند و اين عوامل باعث شد تا ملي پوشان کشورمان از نظر آمادگي و روحي دچار افت شوند و به تازگي نيز سفر تيم ملي جوانان به رقابتهاي قهرماني آسيا نيز لغو شد تا تيم هاي ملي دچار افت شديدي شوند.

وي خاطر نشان کرد: همچنين با توجه به مشکلاتي که وجود دارد سفر تيم ملي به رقابتهاي قهرماني آسيا قطعي نيست اما به اعتقاد بنده بايد تمرينات تيم ملي برپا شود و ملي پوشان از آمادگي لازم برخوردار باشند.

سرمربي تيم واترپلوي شهرداري زنجان تصريح کرد: با توجه به اينکه ملي پوشان از نظر روحي در شرايط خوبي به سر نمي برند به همين دليل انجام تمرينات در اين برهه به آنها کمک مي کند تا انگيزه لازم را به دست آورند، متاسفانه در حال حاضر بدترين دوران خود را طي مي کند و در صورتي که در اين مدت تيم هاي ملي کشورمان در ميادين مختلف شرکت مي کردند با پخش تلويزيوني مي توانستيم حمايت کننده هاي مالي را به حضور در ليگ برتر ترغيب کنيم.

وي يادآور شد: متاسفانه با وجود مشکلات اين رشته واترپلوئيست ها نيز در رقابتهاي ليگ برتر قرار دادهاي بسيار ناچيزي با باشگاهها منعقد مي کند و با توجه به اينکه باشگاهها نيز دچار مشکلات مالي هستند برآورده شدن انتظارات واترپلوئيست ها با اين شرايط امکان پذير نيست و البته اين مسابقات فرصت خوبي است تا واترپلوئيست ها با يکديگر به رقابت بپردازند و انگيزه جوانان دو چندان شود سال هاي آينده بايد با مديريت قوي اين مشکلات برطرف شود.

وي در پايان تاکيد کرد: با توجه به اينکه مشکلات واترپلو جدي شده است به همين دليل و در صورتي که مسئولان به دنبال حل اين مشکل باشند اين مسائل يک شبه حل شدني است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.