سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاهش قيمت تندر 90 در بازار/ افزايش قيمت كارخانه‌اي سايپا

خودروي تندر 90 كه طي روزهاي گذشته روندره به صعودي قيمت را تجربه كرده‌، امروز با كاهش قيمت در بازار مواجه شد‌.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قيمت خودروي تندر 90 مدل E2 توليد ايران خودرو كه هفته گذشته تا سقف 23 ميليون و 500 هزار تومان بالا رفته بود امروز در بازار با قيمت 22 ميليون و 600 هزار تومان خريد و فروش شد .

همچنين مدل پارس خودروي اين محصول با قيمت 23 ميليون به فروش مي رسد كه با كاهش 700 هزار توماني همراه بوده است .

اما قيمت كارخانه اي خانواده پرايد طي چند روز گذشته افزايش يافته كه دليل آن نصب كيسه هوا به روي محصولات عنوان مي شود .

بر همين اساس قيمت مصوب هر دستگاه سايپا با افزايش 500 هزار توماني به 10 ميليون و 650 هزار تومان رسيد كه البته محصول در بازار با قيمت حدود 12 ميليون تومان به فروش ميرسد .

براساس اين گزارش قيمت كارخانه اي خودروي سايپا 131 مجهز به كسيه هوا 10 ميليون و 440 هزار تومان افزايش يافته كه البته اين خودرو در بازار آزاد با قيمت 11 ميليون و 500 هزار تومان خريد و فروش مي شود .

 براساس اين گزارش با توجه به محدوديت عرضه محصولات از جانب نمايندگي هاي فروش ، انواع خودرو همچنان با تفاوت قيمت هاي ميليوني در بازار خريد و فروش مي شوند به طوريكه قيمت 206 مدل تيپ 2 در بازار 22 ميليون و 700 هزار تومان و مدل اتوماتيك آن 34 ميليون و 300 هزار تومان است./س
برچسب ها: قیمت ، بازار ، سایپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
نادر
۰۸:۱۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۱
با سلام خواهشمند مسئولان شركت رايان سايپا نيز فكري به حال مشتريان بكنند چون با وجود گذشت نزديك دو ماه از زمان تحويل خودرو هنوز خبري از تحويل خودرو نيست.
latifi
۰۸:۱۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
سلام
باوجود اینکه ایران الان در جهان بهترین کشور با وجود تبادلات محصولات ، نفت و ... با بهترین مهندسین چرا قیمت ماشین بالاست در صورتی که پراید ایرانی در سوریه و عراق با قیمت ارزان تر است ؟