سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس، نقاب از چهره مامور نماها برداشت

سرهنگ نعمتي از دستگيري سه مامور نما در محدوده کامرانيه خبر داد و گفت:" اين متهمان با جعل عنوان از شهروندان اخاذي مي کردند.

  به گزارش  گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس سرهنگ رحمان نعمتي، رييس کلانتري 123 نياوران با اشاره به دستگيري سه مامور نما در محدوده کامرانيه، از نحوه شناسايي و بازداشت متهمان سخن گفت.
 اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت تعدادي از شهروندان محدوده مذکور در خصوص وقوع چند فقره اخاذي و کلاهبرداري و همچنين زورگيري توسط سه مرد که هر بار خود را به مالباختگان مامور معرفي مي کردند، اقدامات ماموران کلانتري 123 نياوران آغاز شد. سرهنگ نعمتي، عنوان داشت:" با ارايه چند شکايت در اين زمينه تيم هاي تجسس کلانتري اقدام به گشتزني و همچنين رد زني سه متهم اين پرونده کرده و تلاش کردند با تحت نظر قرار دادن محل هاي خلوت و مکان هايي که امکان ارتکاب جرم مي رفت، متهمان را شناسايي کنند. وي افزود:" در همين راستا تعدادي بروشور و تراکت هاي هشداري در محلات، مدارس و مراکز آموزشي توزيع شد و به شهروندان در خصوص برخورد با چنين شياداني هشدار داده شد و آموزش هاي لازم براي تميز دادن ماموران واقعي و زحمتکش از مامور نماها به شهروندان داده شد.
رييس کلانتري 123 نياوران ادامه داد:" اين اقدامات نتيجه بخش بود و از آن به بعد ديگر شکايتي در اين زمينه ارايه نشد تا اينکه شب گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي کلانتري هنگام گشتزني در محدوده کامرانيه، به يک خودرو با سه سرنشين برخورد کرده و با توجه به مطابقت مشخصات چهره سه سرنشين خودرو با موارد اعلام شده از سوي شهروندان، ماموران خودرو را متوقف کرده و سه سرنشين آن را براي تحقيقات به کلانتري منتقل کردند.
 سرهنگ نعمتي، اظهار داشت:" سه مرد جوان زماني که در برابر ماموران بازجو قرار گرفتند در ابتدا خود را مامور معرفي کرده و سعي کردند با ارايه اسناد و مدارک هويتي خود را از مخمصه برهانند اما ماموران متوجه جعلي بودن اوراق هويتي و مدارک شناسايي آنها شده و هر سه را بازداشت کردند.
وي تصريح کرد:" هر سه متهم که مجيد، نويد و امير نام داشتند زماني که متوجه شدند حيله آنها در ماموران کارگر نيست به ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان داشتند که با تهيه بيسيم و دستبند قلابي و همچنين جعل تعدادي اوراق هويتي و کارت شناسايي يکي از ارگان هاي دولتي اقدام به اخاذي و کلاهبرداري از شهروندان مي کنند.
 کلانتر 123 نياوران توضيح داد:" هر سه متهم پس از اعتراف هاي خود و تاييد صورتجلسه تنظيمي براي تحقيقات بيشتر به پايگاه يکم پليس آگاهي منتقل شدند تا در خصوص جرايم احتمالي ديگر نيز تحقيقات کامل صورت گيرد./ف
برچسب ها: نقاب ، پلیس ، مامور نما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.