سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر مجلس مردمی سوریه در دیدار با ولایتی:

ما همواره شاهد هم پیمانی ایران با سوریه بوده‌ایم

دبیر مجلس مردمی سوریه گفت: براي ما هم جواري و دوشاشي ايران غير منتظره نبوده چرا که همواره شاهد هم پيماني ايران در کنار سوريه بوده‌ايم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "خالد العبود" دبير مجلس مردمي سوريه در ديدار با علی اکبر ولايتي دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اجازه دهيد به سهم خود و همکارانم در مقابل مواضع دولت ايران تشکر کنم و بگويم جمهوري اسلامي ايران در تمام اين مدت تنها نبوده و ما نيز دوشادوش شما هم سنگر بوده ايم.

وي با ابراز سپاسگزاري از ولايتي به دليل قرائت جامع و کامل و تعبير وي درباره ملت و دولت سوريه تصريح کرد: براي ما هم جواري و دوشاشي ايران غير منتظره نبوده چرا که همواره شاهد هم پيماني ايران در کنار سوريه بوده‌ايم.

خالد العبود در ادامه اظهار داشت: آن چه که در سوريه رخ داده تنها حلقه يورش و تهاجم به اين کشور نبوده بلکه اين تهاجم در دوره‌اي ايران بعد سوريه و هم چنين کشورهاي مختلفي را تحت تاثير خود قرار داده و کشورهاي منطقه همواره براي مقابله با امپرياليسم آماده هستند.

دبير مجلس مردمي سوريه بيان کرد: بر ما پوشيده نبوده که دشمن ما از داخل به ما ضربه نمي‌زند ولي اگر دشمن ما داخلي باشد برخي از اين دشمنان از حمايت‌هاي خارجي‌ها سود مي‌برند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: برخي افراد تلاش مي‌کنند که اتحاد داخلي را در سوريه خدشه‌دار کنند و دشمناني نيز از بيرون از خاک ما اتحاد داخلي ما را بازيچه دست خود کرده‌اند و ما نيز به هيچ کدام از اين دو فرقه اجازه دخالت در يکپارچگي داخلي خود را نداده‌ايم.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: العبود ، سوریه ، ولایتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.