سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 4ميليارد ريال كالاي قاچاق در زرنديه

با توقيف يك دستگاه خودرو كاميون در شهرستان زرنديه استان مركزي مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال كشف شد.

    به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت: روز گذشته ماموران پليس آگاهي شهرستان حين ايست و بازرسي در محور اتوبان تهران به ساوه به يكدستگاه خودرو كاميون بنر مشكوك و آن را متوقف كردند .
 سرهنگ داود كاظمي بيان داشت: در بازرسي اوليه از خودرو مشخص شد كه حامل اقلام قاچاق بوده و براي بررسي بيشتر  به پليس آگاهي انتقال داده شد .
وي افزود: در بازرسي صورت گرفته از خودرو 250 قلم لوزام خانگي ، 75 دستگاه مانيتور ، 15 كارتن اتصالات و 8 كيسه لوازم بهداشي به ارزش 4 ميليار ريال كشف و ضبط شد .
 فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت:در اين خصوص پرونده اي تشكيل شده و پس از هماهنگي با مرجع قضايي كالاي قاچاق كشف شده تحويل گمرك استان شد .
سرهنگ كاظمي در پايان با اشاره به آثار مخرب قاچاق كالا بر پيكره اقتصادي كشور با در خواست از شهروندان در مشاركت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت : شهروندان با ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون قاچاق كالا به مراكز فوريت هاي پليس 110 مي توانند در اين راه با پليس مشاركت داشته باشند و خود نيز با گسترش فرهنگ مصرف توليدات داخلي از خروج سرمايه هاي ملي از كشور جلوگيري كنند ./ف
برچسب ها: کالا ، قاچاق ، زرندیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.