سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همياران پليس، سرمايه هاي اجتماعي نيروي انتظامي هستند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان ايلام همياران پليس را سرمايه هاي اجتماعي نيروي انتظامي خواند که ثمره آن ها را در آينده به خوبي خواهيم ديد .

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،  سرهنگ" محمد رسولي" گفت: امروز به جايي رسيده ايم که در درون هر خانواده يک هميار پليس وظيفه فرهنگ سازي و آموزش را بر عهده دارد .
وي اضافه کرد: هزينه کردن در زمينه هاي فرهنگي همواره سودمند است و نتايج آن نيز کل جامعه را در بر خواهد گرفت.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام به نقش مردم در کاهش حوادث رانندگي اشاره کرد و گفت: شعار امسال ناجا در هفته نيروي انتظامي حاکي اين حقيقت است که مردم به عنوان سرمايه هاي اجتماعي توانمندي و اقتدار پليس را در حد بالا نگه خواهند داشت .
اين مسئول انتظامي با اشاره به روند نزولي حوادث رانندگي طي چند سال اخير گفت: نيروي انتظامي با اجراي قانون جديد راهنمايي و رانندگي و توجه به امر آموزش و فرهنگ سازي توانست در دو مقوله مختلف در راستاي کاهش حوادث رانندگي گام بردارد .
وي در ادامه به اقدامات پليس راهنمايي و رانندگي استان در نيمه اول سالجاري اشاره کرد و گفت: توانسته ايم در حوزه عملکرد پليس 110 رتبه پنجم کشور را از آن خود نمائيم .
سرهنگ" رسولي "افزود: خيلي از نواقص معابر و خيابان هاي شهر ايلام تهيه و به منظور رفع نقاط حادثه ساز و پر ترافيک در اختيار سازمان هاي مربوطه قرار گرفته است .
وي در پايان با گراميداشت فرا رسيدن هفته ناجا از اجراي همايش همياران و فرهنگياران پليس ، تجليل از موتورسواران قانونمند و برگزاري مسابقه دوچرخه سواري به عنوان مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده در هفته نيروي انتظامي ياد کرد. /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.