سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برهاني براي بازي با نفت دچار مشکل شد؛

ميداودي جانشين احتمالي مهاجم اصلي

برهاني، مهاجم استقلال سه روز در تمرينات اين تيم شرکت نمي کند و اعلام شده که وي با مشکل شخصي روبه روست و از مربيان تيم اجازه دريافت کرده، اما اين اتفاق در آستانه بازي با نفت آبادان عجيب است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، آرش برهاني در تمرينات تيمي استقلال شرکت نمي کند و از طرفي نيز وي در بازي قبلي استقلال دچار مشکلات شد که اعتراض هم به تعويض خود داشت و درست پس از اين اتفاق وي در تمرينات حضور پيدا نکردند تا بحث دلخوري وي مطرح شود.

اين بازيکن اعلام کرده است که شرايط حضور در تمرينات را ندارد و اين موضوع عاملي است که وي براي بازي با نفت آبادان نيز دچار مشکلات مي شود.

از طرفي امير قلعه نوعي، خواستار حضور اين بازيکن در ترکيب تيم است، زيرا اميد اول وي در خط حمله آرش برهاني است و در صورتي که اين بازيکن در ترکيب تيم حضور نداشته باشد، خط حمله آبي ها دچار مشکلات جدي تر مي شود.

شايان ذکر است، قرار بر اين است که در صورت عدم آمادگي برهاني براي بازي با نفت آبادان، ميلاد ميداوودي پس از مدتها در ترکيب تيم استقلال به ميدان برود.

ميداوودي مدتهاست که از ترکيب تيم دور است اما وي به دليل نوع بازي اش و نزديکي شرايط وي به نوع بازي آرش برهاني ، امير قلعه نوعي براي حضور اين بازيکن به وي آماده باش داده است تا ميلاد ميداوودي خود را در تمرينات براي اين ديدار آماده کند.

از طرفي شرايط آب و هوايي شهر آبادان نيز در حضور ميداوودي در ترکيب دخيل است./مح
برچسب ها: برهانی ، استقلال ، میداودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.