سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه قلعه نوعي با مهاجمان استقلال؛

عمران زاده قرار نيست جاي مهاجمان را بگيرد

امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال از اوضاع اين تيم در خط حمله رضايت ندارد و سعي دارد که وضعيت را براي اعضاي تيمش در خط حمله تغييردهد اين در حالي است که وي جلسه اي را با آنها برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي اين روزها نگران خط حمله تيم خود است وي وظيفه سنگين در اين خصوص دارد و بايد شرايط را تغيير دهد.

سرمربي تيم استقلال در اين خصوص قصد دارد با در نظر گرفتن تمرينات اصولي در خط حمله حنيف عمران زاده را آماده کند، تا اين بازيکن بتواند در خط حمله و براي گل زدن استقلال را همراهي کند، اما اين موضوع مشکلاتي را به وجود آورده است که باعث شده حرف و حديثهايي نزد مهاجمان تيم ايجاد شود که مشکلات بسياري را شامل شود.

گفتني است امير قلعه نوعي در اين خصوص با کل مهاجمان تيم جلسه اي را برگزار کرده است تا در خصوص شرايط تيم با آنها وارد صحبت شود و توضيحاتي را ارائه کند.

شايان ذکر است، سرمربي تيم استقلال معتقد است حضور مدافع استقلال در خط حمله عاملي نيست که مهاجمان تيم ناديده گرفته شوند و سرمربي تيم به آنها بي اعتماد است بلکه شرايط خط حمله به بهبودي و رسيدن به اوضاع مناسبي نيازمند است که با حضور يک بازيکن بلند قد و سر زن، مي توان به اتفاق اميدوار شد تا شرايط با تغييراتي روبه رو شود که به نفع استقلال باشد.

وي از مهاجمان تيم خواست در اين مورد حاشيه سازي نکنند تا مشکلي ايجاد نشود و تيم با روال عادي کار خود را پيش ببرد زيرا هيچ يک از اعضاي تيم قصد ندارند زحمات مهاجمان تيم را ناديده گرفته و عملکرد آنها را زير سوال ببرند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.