سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سازمان آتش نشانی استان قم چند گام تا استاندارد جهانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان قم گفت : این سازمان با امکانات و ایستگاههای که دارد چند گام تا استاندارد جهانی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،  جعفری در جمع برخی خبرنگاران رسانه ها با بیان اینکه 210 ملیون تومان اعتبار از بودجه سفر رهبری به قم برای احداث 10 ایستگاه آتش نشانی در استان تخصیص داده شده است و ایستگاه جواد الائمه و پردیسان نیز بیش از 80 درصد کار آن انجام شده است .

وی فعالیت 12 ایستگاه آتش نشانی در استان، جمع ایستگاه های سازمان آتش نشانی استان را 24 ایستگاه دانست و افزود : سازمان آتش نشانی با داشتن این 24 ایستگاه با توجه به جمعیت بیش از یک میلیون نفری استان به استاندارد جهانی می رسد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان بر همکاری نهادها و مراکز در حال ساخت استان با واحد پیشگیری این سازمان تاکید کرد و گفت : بر اساس مبحث 3 مقررات هتل ساختمان مشمول این شهر/ اعلام کرد: شهرهایی که به این قانون اهمیت داده اند بیش از 40درصد کاهش خسارت و صدمات داشته اند.

جعفری هم چنین از برگزازی 49 هزار ساعت آموزشی در این سازمان خبر داد و افزود : تدریس رشته ایمنی ساختمان های بلند در مقطع کاردانی دانشگاه علمی وکاربردی از جمله موارد آموزشی است./س

برچسب ها: قم ، آتش ، نشانی ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.