سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تألیف کتاب علم تمرین در دوچرخه سواری توسط هیئت علمی واحد اهر

کتاب علم تمرین در دوچرخه سواری توسط هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تألیف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در این کتاب علاوه بر آقای حسن فرهادی عضو هیئت علمی واحد اهر آقایان دکتر معرفت سیاه کوهیان عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و حمداله هادی دانشجوی دکترای فیزیولوژی ورزش به تألیف و چاپ آن همت گماشته اند.

عضو گروه تربیت بدنی واحد اهر در خصوص این کتاب گفت: این کتاب می تواند به عنوان منبعی مناسب برای استفاده دانشجویان رشته تربیت بدنی مورد استفاده قرار گیرد.

حسن فرهادی گفت: این کتاب شامل یازده فصل بوده و شامل ماده های مختلف ورزشی دوچرخه سواری، طراحی تمرینی، برنامه ریزی و مستند سازی تمرین، توسعه و افزایش قدرت دوچرخه سواران، برون ده توان، تشخیص و جلوگیری از بیش تمرین، تمرین در ارتفاع، تمرین در شرایط نامساعد، ضربان سنج، انتخاب مسابقه و تست های میدانی می باشد.

وی، در خصوص علت تدوین این کتاب در خصوص ورزش دوچرخه سواری گفت: با توجه به اینکه رشته دو چرخه سواری یکی از رشته های پرطرفدار مورد علاقه اقشار مختلف جامعه چه در بعد ورزش قهرمانی و ورزش همگانی می باشد در جهت بهره مندی علاقه مندان این رشته از منبعی مناسب با همکاری و همراهی همکاران که اطلاعات لازم دراین حوزه داشتند اقدام به تألیف و تدوین این مجموعه نمودیم./س

 

برچسب ها: تالیف ، دوچرخه ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.