سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/در دانشگاه علوم پزشکی قم؛

محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم ساخت فیلم موهن آمریکائی - صهیونیستی و هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، همزمان با نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید اساتید، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با تعطیل کردن کلاسها و برنامه های آموزشی در محوطه مجتمع آموزشی این دانشگاه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و با سردادن شعارهای لبیک یا رسول ا...،/ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هتک حرمت به ساحت نوارنی و مقدس نبی مکرم اسلام را به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان همچنین با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و انزجار خود را از اقدامات وقیحانه ایادی استکبار در اهانت و هتک حرمت مقدسات مسلمانان نشان دادند.

حجت الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم در این اجتماع با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمنان در اهانت به ارزش های اسلامی مسلمانان بیانگر هراس آنها از گسترش موج اسلام گرایی در دنیاست گفت: در فیلم موهن آمریکائی صهیونیستی نیز تلاش شده است تا از مسلمانان چهره ای خشن، خونریز وعقب مانده نشان دهند، که با هوشیاری مسلمانان در اقصی نقاط دنیا این توطئه نیز ناکام خواهد ماند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.