سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/استاد حوزه علمیه قم؛

برکات تحریم ها بیشتر از برکات جنگ است

دشمن با تحریم ها به خیال خود به ماضربه می زند ولی ضربه واقعی را به خود زده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بم ، در نشست بصیرتی مردمی بم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد حوزه علمیه قم واز اساتید دانشگاه وفرمانده قرارگاه عمار به تشریح وقایع قبل وبعد از جنگ پرداخت وگفت:دشمن برای ضربه زدن به نظام وانقلاب، خالی کردن اطراف امام (ره)از یاران واقعیش ترورهای خونین را آغاز کرد.

وی هدف اصلی دشمنان از ترور یاران امام (ره)را ضربه زدن به ایشان دانست و تصریح کرد :دشمن در دوران دفاع مقدس هم بهترین های این مملکت را از ما گرفت کسانی که اکنون برای پرورش هرکدام از آنها باید بسیار هزینه کرد .

استاد حوزه علمیه قم این مملکت ونظام را متعلق به امام زمان(عج)دانست واظهارداشت :این ملت در دوران دفاع مقدس 280هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است .

این استاد برجسته حوزه علمیه قم وفرمانده قرارگاه عمار برکات تحریم های اخیر رابسیار بیشتر از برکت جنگ دانست وافزود :دشمن به خیال خود به ماضربه می زند ولی ضربه واقعی را به خود زده است .

وی به وضعیت اقتصادی اسفبار آمریکا اشاره کرد ویادآور شد : آمریکا در دوران جنگ بهترین ومدرنترین ادوات را به صدام می داد واکنون باید هزینه آن دوران را با رکود اقتصادی وحشتناکی که آمریکارا فراگرفته بپردازد .

وی در ادامه به تحولات سوریه اشاره و خاطرنشان کرد : تحولات موجود در سوریه توطئه صهیونیستی وآمریکایی در راستای ضربه زدن به اسلام است وبه همین دلیل بود که حضرت امام (ره)آمریکارا شیطان بزرگ معرفی فرمودند ./س

برچسب ها: برکات ، تحریم ها ، بم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.