سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

راه اندازی نرم افزار Exchang Server توسط معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

ایمیل سرور داخلی در بستر Exchang Server برای اولین بار در آذربایجان شرقی به همت معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سرپرست معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان با تاکید بر اهمیت وجود امنیت در فضاهای مجازی گفت: جهاددانشگاهی واحد پیرو بحث دفاع سایبری و ارتقاء امنیت ایمیل های سازمانی، اقدام به راه اندازی این نرم افزار کرده که یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای موجود می باشد.

اصغر فاتحی فر امنیت فوق العاده قوی جهت عدم دست یابی به اطلاعات افراد و قدرت مدیرتی بالای ایمیل توسط خود شخص و سازمان را دو مزیت عمده این نرم افزار دانست و افزود: وجود تقویم کاری، دفترچه تلفن، توان زمانبندی، مدیریت امور شخصی، بایگانی اطلاعات افراد و سازمان در داخل خود سازمان از دیگر امکانات این نرم افزار است.

فاتحی فر در پایان گفت: با توجه به اینکه در ایمیل های عمومی اطلاعات و داده های افراد در خارج از کشور بایگانی می شود نرم افزار موجود این اطمینان را به سازمانها و افراد می دهد که اطلاعات و داده هایشان در خود سازمان بایگانی خواهد شد و به هیچ وجه امکان درج اطلاعات بدون خواسته خود شخص امکانپذیر نیست./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.