سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيصل مقداد :

از شدت مواضع ضد سوري كاسته شده است

معاون وزير امور خارجه سوريه تصريح کرد از شدت مواضع ضد سوري کاسته شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبكه الاخباريه ؛ فيصل مقداد گفت :« دشمن اصلي سوريه و جهانيان ، القاعده و سازمانهاي تروريستي ، وهابي ، سلفي و تندرو هستند . اين براي همگان مشخص شده است به همين سبب زمانيکه آنها (غربيها) به اين حقيقت پي بردند که افکار  عمومي متوجه اين حقيقت شده اند از مواضعشان در مخالفت با حقايق در حال عقب نشيني هستند و  در نتيجه از مواضع ضد سوري خود  تا حدود عقب نشسته اند  اما نبايد به اين زياد اميدوار بود .

واقعيت آن است که پيروزيهاي ارتش سوريه اين عقب نشيني را دير يا زود محقق خواهد کرد اگرچه اين پيروزي به زودي تحقق خواهد يافت و ديگران نيز به اين پيروزيها خواهند پيوست تا امنيت و صلح به سوريه و منطقه و جهان بازگردد».

مقداد درباره نشست کنگره ملي نجات سوريه که توسط  مخالفان در دمشق برگزار شد گفت :« کنگره نجات و کنگره هاي زياد ديگري با اسامي مختلف برگزار مي شود . بار ديگر براي جامعه بين المللي ثابت شد که ما در سوريه فضايي باز  داريم و دموکراسي کاملا برقرار است . ما به سرسخت ترين مخالفان اجازه ابراز عقيده و ديدگاه مي دهيم در حاليکه همين غربيها تحمل چنين کاري را ندارند ».

مقداد افزود «  هيئت جمهوري عربي سوريه در سفر به نيويورک با بسياري از هيئتهايي که درخواست ملاقات کرده اند  ديدار خواهد کرد زيرا آنها درخواست ملاقات کرده اند. وزير خارجه در سخنراني اش در مجمع عمومي سازمان ملل متحد ، حوادث سوريه و جنگ  با تروريسم و نقش کشورهاي حامي تروريسم را تشريح خواهد کرد.  وي همچنين ديدگاه سوريه  براي حل بحران کنوني را  بدون مداخله خارجي و بدون حمايت از تروريسم در سوريه تبيين خواهد کرد ».

برچسب ها: سوری ، مواضع ، مقام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.