سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار تهران خبر داد:

املاک شهرداری منطقه 20 برای ری می ماند / کارمندان شهرداری نگران نباشند.

معاون استاندار تهران گفت: املاک شهرداری منطقه 20 اموال عمومیست نه خصوصی و پس از استقلال ری تمام اموال در ری می ماند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ املاک شهرداری منطقه 20 با بودجه دولت به دست آمده نه از بخش خصوصی و جزء اموال دولت است مثلا بگوییم زمانی که دولت دهم به کار خود پایان داد باید اموال را نیز با خود ببرد در صورتیکه تنها این مسئولان هستند که جا به جا می شوند و هیچ خللی و تغییرات در چارچوب سازمانی ایجاد نخواهد شد.

امیر حسین باقر نژاد با بیان این مطلب که کارمندان شهرداری منطقه 20 نگران نباشند گفت: اموال و املاک شهرداری به همراه پرسنل آن در جای خود هستند و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

معاون استاندار افزود: کارمندان شهرداری نگران نباشند حقوق و مزایای آنها محفوظ است همچنین پروژه های در دست احداث نیز به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچ پروژه ای متوقف نشده ونخواهد شد.

معاون استاندار افزود: تا چند روز آینده شهرداری ری تا چند روز آینده شهرداری ری به طور مستقل کار خود آغاز خواهد کرد و شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود شاهد آبادانی هر چه بیشتر ری خواهیم بود.

باقر نژاد در پایان خاطر نشان کرد: استقلال بخش مرکزی ری دومین هدیه رئیس جمهور به اهالی ری بود که مراحل مقدماتی آن طی شده و تا چند روز آینده با معرفی شهردار شهر ری این بخش توسط شهرداری مستقل خود اداره می شود و سال آینده هم همزمان با انتخابات سراسری شوراها، شورای اسلامی شهر ری هم تشکیل می شود و از سال بعد شهرداری توسط شورای این شهر انتخاب می شود./ف

برچسب ها: شهرداری ، املاک ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.