سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

افتتاح يکی از مهمترين طرح‌های ورزشی روستايی در قم

سالن ورزشي شهداي روستاي قلعه چم بخش سلفچگان قم با حضور مدير کل مرکز امور فرهنگي مرکز توسعه روستايي و مناطق محروم کشور و مديرکل ورزش و جوانان استان قم به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در مراسم بهره‌برداري از سالن ورزشي سرپوشيده شهداي روستاي قلعه‌چم رضا برزگر مدير کل مرکز امور فرهنگي مرکز توسعه روستايي و مناطق محروم کشور و عباس‌ جهان‌بيني مديرکل ورزش و جوانان استان قم، بخشدار، دهيار و ساير مسئولان و مردم روستاي قلعه‌چم بخش سلفچگان حضور داشتند.
در اين مراسم مديرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به چگونگي ساخت اين سالن ورزشي، بيان داشت: سالن ورزشي سرپوشيده شهداي روستاي قلعه‌چم از طرح‌هاي ورزشي استاني است که در مدت کمتر از دو سال آماده بهره‌برداري شد.
عباس جهان‌بيني افزود: عمليات ساخت سالن ورزشي شهداي روستاي قلعه‌چم بخش سلفچگان قم از سال 1389 و از اعتبارات عمراني استان قم آغاز شد و براي اين منظور 4 ميليارد ريال هزينه شده است تا بخشي از نيازهاي ورزشي اين بخش به فضاهاي ورزشي برطرف شود.
وي ادامه داد: با بهره‌برداري از اين طرح، بخش سلفچگان از امکانات و فضاهاي ورزشي بسيار مناسبي برخوردار شد و با توجه به فعاليت چشمگير اداره ورزش و جوانان اين شهر در توسعه ورزش‌هاي همگاني و قهرماني، انتظار داريم به زودي شاهد موفقيت‌هاي ورزشکاران اين بخش در رشته‌هاي مختلف باشيم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.