سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

اهانت به بهترین مخلوق خداوند، خاتم پیامبران دل تمامی مسلمانان و اسلام‌خواهان سراسر جهان را به درد آورد

فرماندار گچساران با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ جهانیان ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و مذبوحانه فیلم‌ساز آمریکایی در توهین به پیامبر اسلام (ص)تصریح کرد: اهانت به بهترین مخلوق خداوند، خاتم پیامبران دل تمامی مسلمانان و اسلام‌خواهان سراسر جهان را به درد آورد.

شفیعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ابراز داشت: دشمنان اسلام با این حرکت احمقانه خود نه تنها خشم ملت‌های مسلمان را بر انگیختند بلکه اکنون یک انسجام و اتحاد عمومی در بین مسلمان در مقابله با مستکبران ایجاد شده است.
وی افزود: دشمنان اسلام که با به کار بردن حربه‌ها و ترفندهای مختلف نتوانستند جلوی گسترش دین اسلام و روند رو به رشد اسلام‌خواهی در سراسر دنیا را بگیرند سعی دارند با توهین به مقدسات و اعتقادات مسلمانان، آنها را از دنبال کردن هدف خود مأیوس کنند.
شفیعی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان بیدار هستند و در مقابل این توطئه دشمنان و در دفاع از دین مبین اسلام و اعتقادات دینی خود کوتاه نمی‌آیند و در مقابل مستکبران مقاومت می‌کنند.
وی گفت: دشمنان باید بدانند که پیروزی نهایی متعلق به مسلمانان بوده و این حرکت وقیحانه آنها در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) آنها را به ورطه نابودی پیش خواهد برد. /ب

برچسب ها: یاسوج ، پیامبر ، اهانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.