سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

كسب سهميه‌ آسيا، هدف تيم واترپلو خوزستان در ليگ برتر

مربي تيم واترپلوي خوزستان پيش از رويارويي تيمش برابر نماينده گيلان در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور، گفت: قرارگرفتن جزو دو تيم اول و كسب سهميه آسيا تنها هدف ما در اين فصل از رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛رضا مخيلفي  اظهاركرد: تيم ما در هفته‌ي نخست اين رقابت‌ها به دليل بلاتكليف بودن اسپانسر و عدم آمادگي لازم نتوانست در مسابقات حضور يابد ولي در اين هفته با آمادگي كامل به مصاف گيلان مي‌رويم.
 
وي افزود: در اين فصل از رقابت‌ها گلچيني از بهترين‌هاي كشور و جوانان استان را جذب كرده‌ايم تا بتوانيم با تمام قدرت در مسابقات شركت كنيم.

مربي تيم واترپلوي استان ادامه‌داد: اكنون تيم ما بهترين كادر فني كشور را دارد و با تيم آماده‌اي كه روانه مسابقات مي‌كنيم، مي‌توانيم يكي از مدعيان اصلي كسب سهميه آسيا باشيم.

 وي تصريح‌كرد: نزديك به 75 درصد تيم ما بومي است و سعي كرديم در كنار اين بازيكنان جوان، از چند ملي‌پوش نيز بهره ببريم تا بتوانيم به اهداف مورد نظر خود برسيم.

 مخيلفي درباره بازي تيمش با گيلان گفت: از تيم حريف شناخت كافي نداريم ولي تيم جوان و خوبي است و ما باتوجه به اين‌كه اولين مسابقه خود را در ليگ برگزار مي‌كنيم، محكوم به برد هستيم.

 وي خاطرنشان‌كرد: استارت اوليه‌ي براي تيم ما مهم است تا روحيه‌ي بازيكنان‌مان براي ادامه كار بالا برود.

 ديدار تيم‌هاي گيلان و خوزستان در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر واترپلو كشور روز جمعه در انزلي انجام مي‌شود./ب

 
برچسب ها: سهمیه ، واترپلو ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.