سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در پیِ اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،  هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با تجمع اعتراض آمیزی خشم و انزجار خود را از حرکت ناشایست و نابخردانه ایادی کفر و استکبار جهانی در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام ابراز کردند.
در این تجمع که در مقابل ساختمان آموزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد، دانشگاهیان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیسم و... ضمن اعلام انزجار و خشم خویش از اهانت به نبی مکرم، اهانت به تمامی انبیاء الهی  را محکوم نموده و با امضای طوماری برخورد قاطع سازمانها و جوامع بین المللی و مدعی حقوق ملل،ادیان و حقوق بشر و محاکمه عاملان و طراحان این اهانت بی شرمانه را خواستار شدند.
در این تجمع بیانیه ای به شرح ذیل قرائت شد:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر سلطه گران رسانه‌ای دنیا شیفته قدرت مجازی خود شده و به ساحت والای پیامبر عزیز اسلام به شکل بی سابقه‌ای تاخته‌اند؛ غافل از اینکه آن خداوندی که گهواره حضرت موسی (ع) را به سلامت از رود نیل گذراند و اورا با معجزات آشکار بر فرعونیان پیروز نمود، حضرت عیسی (ع) را بدون پدر خلق، و نشانه‌های روشن به او عطا فرمود و پیامبرگرامی اسلام را در سراسر زندگی از شر دشمنان در پناه خود حفظ کرد، اکنون نیز خود درهم شکننده مکر دشمنان حبیب خود است
سوء استفاده از امکانات رسانه‌ای دنیا خصوصا فضای مجازی برای توهین به مقدسات و نشر فیلم و کاریکاتورهای موهن و تغافل سرویس دهندگان اینترنتی وابسته به صهیونیستها از پاسخ به خواستهای مکرر مسلمانان و عموم آزادگان عالم مبنی بر حذف اینگونه محتواها از سرورهای خود، نمود دیگری از همدستی نظام کنونی حاکم بر ایالات متحده امریکا با سازندگان این برنامه هاست
در ادامه این بیانیه آمده است: حاکمان امریکا و برخی کشورهای غربی به جای شناسایی و برخورد با عوامل توهین به مقدسات دینی، با اعمال فشار و سانسور، سایتها و محتواهای اسلامی را از سرورها حذف نموده و با حمایت از گوگل، فیس بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت صهیونیستها، زبانهای حقیقت گوی مخالف خود را بسته و برخلاف ادعاها و شعارهای ظاهر فریبی همچون آزادی بیان هر گونه اعتراض مردمی را نیز فیلتر می‌کنند.
 
دولت آمریکا چگونه از حمایت از آزادی بیان دم می‌زند در حالی که با هرگونه انتقاد از هولوکاست و همجنسگرایی به شدت برخورد کرده و با انتشار هر گونه مطلب علمی و مستند که گوشه‌ای از حقیقت را روشن و چهره خبیث و سیاست‌های ضد انسانی‌شان را نمایان کند، برخورد می‌نماید؟! هر گونه توهین به انبیای الهی از نظر اسلام، مسیحیت، یهود و سایر ادیان الهی که جمعاً اکثریت جامعه بشری را تشکیل می‌دهند مردود است و البته در اعلامیه‌های جهانی مانند اعلامیه حقوق بشر ملل متحد مصوب 1948، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی، کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969،اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد 1996، بیانیه اجلاسیه سران سازمان ملل متحد در 12 دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاسیه دوربان سال 2003 نیز بندهایی به محکومیت توهین به ادیان و چهره های آسمانی اختصاص یافته است.
در حقیقت این حرکت شیطانی، اهانت به تمامی پیروان ادیان آسمانی است که در کتب خود به بعثت حضرت احمد - که سلام پیاپی خدا بر او و خاندانش باد - مژده داده بودند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پیامبر عظیم الشان اسلام همان کسی است که در انجام دادنِ فرمان خدا خود را به رنج افکند، جسمش را در راه اوهدف تیرهای بلا گردانید.
پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) برای رستگاری کل بشریت مبعوث شدند و در طول تاریخ اخلاق و منش و شخصیت بزرگوار ایشان عموم انسانها را  مجذوب کرده چرا که منطبق با فطرت الهی انسان است که خداوند عزوجل فرمود : "فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا"؛ فلذا احساس خطر عده‌ای قلیل و البته صاحب قدرت و ثروت نامشروع در دنیا که پیرو شیطانند و در عصر حاضر مصداق آن همان لابی صهیونیستی است، برنامه توهین به ایشان را رقم زده که البته اقدامی از سر غضب توأم با عجز و همچون خاک پاشیدن به چهره پرفروغ خورشید تلقی می‌گردد.
ما اعضای هیت علمی کارکنان و دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد زابل، مراتب انزجار خود را در خصوص ساخت فیلم توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت رسول اکرم(ص) اعلام داشته و از مراجع قضایی و بین المللی خواستار پیگیری پرونده عاملان این جنایت بوده و تا پای جان آمادگی خود را در راه مبارزه با این حرکت دین ستیزانه اعلام می نماییم. /س

برچسب ها: تجمع ، اعتراض ، آمیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.