سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیرانداز قهرمان کشور:

فدراسیون به رشته های پروازی اهمیت نمی دهد

تیرانداز قهرمان اهدف پروازی گفت: سیاست های فدراسیون در خصوص رشته های اهداف پروازی اشتباه است کم کارهای فدراسیون باعث کاهش کیفیت برگزاری مسابقات شده است.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سیاست های فدراسیون در جهت تضعیف سطح کیفی رشته های پروازی است به همین دلیل مسابقات در سطح پایینی برگزار شد و تیراندازان هر رشته همانند سالهای پیش نفرات مشخصی هستند  که با هم رقابت می کنند همین امر باعث برگزاری مسابقات تکراری می شود که حتی کمکی نیز به ارتقاء توانایی های تیراندازان این رشته نمی کند.
 
وی افزود: از کسب عنوان قهرمانی خود خوشحال هستم زیرا پس از برگشتن از مسابقات دوحه فدراسیون تمرینات منظمی را برایمان فراهم  نکرده بود واگر مقامی گرفتم فقط نتیجه ی زحمات خودم بوده است اما آرزو می کردم که شرایط بهتری برای تیراندازان اهداف پروازی فراهم می آمد تا توانایی های بی مثال آنها دیده شود.
 
عزیزیان بیان داشت: پس از بازگشت از مسابقات دوحه قطر قرار براین بود که اردویی برگزار شود تا آمادگی تیراندازان در حد مطلوب باشد اما این اردو فقط در مرحله ی صحبت ماند و از بهمن ماه سال گذشته  تاکنون اردویی برگزار نشده است و همین امر باعث تحلیل سطح آمادگی ما شد تنها راه نجات تیراندازان رشته های پروازی حمایت فدراسیون است همان گونه که الهه احمدی حمایت شد تا در بازی های المپیک توانایی های خود را به نمایش بگذارد ما نیز در جستجوی راهی برای پیشرفت هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه پیش از آغاز  رقابت های فدراسیون تلاشی برای بهبود امکانات و بالا بردن کیفیت تمرینات می کرد شاید می توانستیم در المپیک در بین نفراتی قرار بگیریم که صاحب رنکینگ نشدند اما متاسفانه این رقابت را از دست دادیم.

عزیزیان تصريح کرد: امکانات رشته های پروازی تنها دو سال است که فراهم شده که یک سال از این مدت با توجه به کم کاری های مسئولین از دست رفته امیدوارم در آینده ی نزدیک تلاش مسئولان در راستای ارتقاء بخشیدن وضعیت نا به سامان به این رشته معطوف شود تا من و تیراندازان این رشته بتوانیم خود را در جهت پر آوازه کردن نام ایران در رقابت های جهانی ورزش بکار گیریم./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.