سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آبگرفتگی معابر در مناطق غرب مازندران در پی بارندگی شدید

با ورود یک جبهه هوای بارش زا از شمال غرب کشور بارش باران شدید از دیروز در شهر های غرب مازندران آغاز و تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد خودروهای مسیرهای ارتباطی این مناطق شده است.

بخشدار مرکزی نوشهر در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : بارش باران همراه با رعد و برق شدید که از صبح دیروز در این مناطق آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد ، موجب تاریکی هوا و اختلال در آمد و شد عابران و رانندگان وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرها شده است.

خواجوند افزود : هم اکنون با بارندگی های صورت گرفته که همچنان ادامه دارد ، احتمال وقوع سیل و سیلاب و طغیان رودخانه ها وجود دارد و مسوولان نهادهای مرتبط در منطقه هم بر اساس پیش بینی های هواشناسی و هشدار روز گذشته مدیریت بحران استانداری مازندران در آماده باش کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد : با همکاری مسوولان نهادهای مرتبط بویژه اداره راه و شهرسازی و دهیاران این بخش ، از یک ماه پیش تاکنون عملیات لایروبی رودخانه ها و جمع آوری ضایعات از زیر پل ها انجام گرفته و از این حیث مشکل خاصی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی نوشهرگفت : تاکنون هیچ موردی از آبگرفتگی منازل و یا طغیان رودخانه ها در بخش مرکزی نوشهر به بخشداری گزارش نشده است./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.