سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرين منش در واکنش به اظهارات اخير کرباسچي:

نقد اصولگرايان از دولت به معناي گرايش به سمت جريان اصلاحات نيست

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: نقد جريان اصولگرا از برخي عملكردهاي دولت احمدي‌نژاد به منزله گرايش به سمت اصلاحات نخواهد بود.

محمدجواد آرين منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر گرايش اصولگرايان به جريان اصلاحات به دليل عملكرد احمدي نژاد در دوران رياست جمهوري گفت: ممكن است درون جريان اصولگرا گروه‌هايي به نقد از دولت احمدی بپردازند اما اين بيانگر پويايي و رشد جريان اصولگرا بوده و نشانگر نقدي درون حزبي خواهد بود كه به هيچ عنوان به معني گرايش اصولگرايان به اصلاحات و زير سوال بردن همه اقدامات مثبت دولت نيست.

آرين منش در ادامه تصريح كرد: عملكرد احمدي‌نژاد نمادي از عملكرد جريان اصولگرا بوده و اگر بنا به چنين خط كشي‌هاي سياسي باشد نمي‌توان عملكرد احمدي‌نژاد را در كارنامه اصولگرایان لحاظ كرد.

عضو حزب موتلفه اسلامي با اشاره به نقش اصولگرايان در جامعه تأكيد كرد: جامعه ما به سمت اصولگرايي مثبت در حركت است و به اصول و آرمان‌هاي نظام و همچنين ارزشها و توجه به جايگاه برجسته ولايت فقيه پايبند است.

آرين منش در پايان با اشاره به سعي اصلاحات براي بازگشت به صحنه سياسي كشور خاطرنشان كرد: جريان اصلاحات در صورتي بازسازي مجدد و پذيرش اشتباهات خود در فتنه 88 مي‌‌تواند دوباره به صحنه سياسي بازگردد، همچنين قانون اساسي ما به احزاب و گروه‌هاي مختلف كه قانون اساسي را پذيرفته‌اند و به آن پايبند هستند اجازه ورود به صحنه سياسي را مي‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاحات ، اصولگرا ، گرایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.