سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد بیشترین جابه‌جایی مسافر در مترو یک بار دیگر شکست؛

رشد 16 درصدي سفر با مترو در روزهاي اول پائيز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد که در روزهای اولیه پاییز دومیلیون و 300 هزار سفر با شبکه مترو انجام پذیرفت است.

علی محمد‌قلی‌ها  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با همت شبانه روزی همه تلاشگران و زحمت کشان شبکه مترو، تعداد سفرهای انجام شده از طریق خطوط مترو تهران و حومه طی این روزها از مرز 2 میلیون 300سفر گذشته است.

وی با اشاره به اینکه رکورد بیشترین جابه‌جایی مسافر در طول سال جاری مربوط به مهر ماه با بیش از 2 میلیون و 300سفر بوده است افزود: این میزان سفر نسبت به  سال گذشته با 16 درصد رشد همراه بوده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین از افزایش 9 درصدي جابجایی در خطوط ریلی مترو تهران نسبت به روزهای عادی در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: با ورود 90 واگن جديد به شبكه متروي پايتخت  تعدادی از این واگن‌ها را در راستای کاهش سن ناوگان جایگزین قطارهای قبلی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ده رام از این قطارها نیز درخطوط 4گانه توزیع شده‌اند خاطر نشان کرد : 24 درصد به ظرفیت مترو افزوده شده که 19 درصد آن مربوط به خط دو و4 درصد خط یک و 1 درصد درخط پنج بوده است./ل
برچسب ها: مترو تهران ، پاییز ، رشد ، واگن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.