سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغاز جشن‌ها ي بین المللی کاروان خدام بارگاه رضوی در شبه قاره هند

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، از ورود نخستین کاروان بین‌المللی خدام بارگاه منور رضوی به هندوستان خبر داد.

به گزارش‌ خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جواد محمدزاده ‌مقدم با بیان این مطلب افزود: روز دوشنبه ساعت 9 صبح به وقت دهلی‌ نخستین کاروان خدام بارگاه منور رضوی وارد «دهلی‌نو» شد.

وی تصریح کرد: خدام در سه شهر «دهلی‌نو»، «بنگلور» و «لك» حضور خواهند یافت و برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت.

مسئول کاروان خدام رضوی، ادامه داد: حضور در مسجد شیعیان، برگزاری جشن در «خانه فرهنگ» برای ایرانیان مقیم دهلی‌نو و نواختن زنگ مدرسه ایرانیان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که کاروان خدام بارگاه منور رضوی در شهر«دهلی‌نو» اجرا خواهند كرد.

وی عنوان کرد: کاروان خدام بارگاه منور رضوی در ‌»بنگلور» جشن میلاد را برگزار مي‌كند.

محمدزاده‌مقدم، ادامه داد: پس از شهر بنگلور، کاروان خدام رضوی به شهر شیعه نشین «لکنهو» خواهند رفت و در آن‌جا در مراسم مذهبی شامل عيادت از بيماران، شركت در سمينار وحدت اسلامي با حضور علماي مذاهب اسلامي و جشن بزرگ ميلاد شرکت خواهند نمود.

وی تصریح کرد: دیدار با سفیر ایران در هندوستان نیز از دیگر برنامه‌های کاروان خدام رضوی در این کشور می‌باشد.

یادآوری می شود: پنجمين دوره جشن‌هاي ‌مردمي ‌و معنوي زيرسايه‌خورشيد در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از 4 كشور از 28 شهريور لغايت هفتم مهرماه سال جاري و به همت شبكه جوانان رضوي وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌اي جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس‌رضوي برگزار مي‌شود. /س
برچسب ها: آعاز ، جشن ، بین المللی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.