سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توليد تجهیزات نوين پزشکی در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل شرکت ایرانیان تجهیز سینا از تولید کنندگان مستقر در منطقه آزاد اروند، تولید تجهیزات پزشکی و جراحی در این منطقه در ایران بی سابقه است.

خسرو افشار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر حدود 200 مرکز درمانی و بهداشتی خصوصی و دولتی از دستگاه ها و تجهیزات شرکت ایرانیان تجهیز سینا در اتاق های عمل استفاده می کنند و این روند رو به افزایش است ضمن اینکه دريل های جراحی تولید شده در این شرکت شارژی هستند و با مدت زمان زیادی می توان در بخش های جراحی از آن استفاده کرد.

وي تصريح کرد: معرفی هرچه بیشتر محصولات شرکت ایرانیان تجهیز سینا به عنوان اولین تولید کننده دستگاه ها، تجهیزات و وسایل پزشکی و جراحی در ایران از برنامه های اصلی این شرکت است.

وی افزود: این شرکت 22 سال سابقه در امر تولید تجهیزات پزشکی دارد و حدود 3 سال است که به تولید اره ها و دريل های جراحی می پردازد. از ویژگی های این دريل های جراحی این است که کاملا پزشکی هستند و در دستگاه اتو کلاو استریل می شوند.

مدیرعامل شرکت ایرانیان تجهیز سینا تاکید کرد: این شرکت به عنوان اولین تولید کننده دريل های جراحی با کسب مجوزهای تولید و ساخت از وزارت بهداشت در منطقه آزاد اروند فعالیت دارد و تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

افشار به پشتیبانی های خوب منطقه آزاد اروند از تولید کنندگان و صنایع مستقر در این منطقه اشاره کرد و گفت: این منطقه با همدلی و تعامل مطلوب پشتیبانی خوبی از محصولات و توانمندی های شرکت ایرانیان تجهیز سینا داشته است./س
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.