سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نونهالان خوزستانی 61 مدال کسب کردند

نونهالان خوزستانی در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک «شیتوریوهانکوریو» بانوان کشور صاحب 61 مدال طلا، نقره و برنز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛مهناز طالبی مربی تیم کاراته خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شکیلا نصیرزاده، مبینا حنضلی و سناء سخیراوی سه ورزشکار اهوازی بودند که توانستند مقام اول تا سوم را در این مسابقات کسب کنند.

وی با اشاره به بالا بودن سطح برگزاری این مسابقات، ادامه داد: این رقابت‌ها انتخابی برای شرکت در مسابقات جهانی 2013 اسپانیا بود که از 68 بازیکن تیم استان، ‌61 کاراته‌کا توانستند به نشان‌های طلا، نقره و برنز دست پیدا کنند.

مربی تیم کاراته خوزستان عنوان کرد:‌ بازیکنان استان عملکرد خوبی داشتند و نسبت به دوره قبل بسیار بهتر بودند؛ هر چند آن‌ها در دوره‌های گذشته نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول  سبک «شیتوریوهانکوریو» در کشور خاطرنشان کرد: بازیکنان استان در رده‌های سنی نونهالان،‌ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

طالبی یادآور شد: این پیکارها، مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی اسپانیا نیز بود که 61 کاراته‌کا استان که صاحب مدال شدند، مجوز حضور در دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی را که بهمن ماه برگزار می‌شود، به دست آوردند.

به گفته وی، درنهایت پس از این مسابقات انتخابی، نفرات برگزیده در اردیبهشت سال 92 به رقابت‌های جهانی اسپانیا اعزام می‌شوند./س
برچسب ها: نونهالان ، مدال ، کسب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.