سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

سرعت اجرا پروژه های مسکن مهر استان نباید کند شود

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اجرا پروژه های مسکن مهر استان روند خوبی داشته و نباید اجازه دهیم این روند کند شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس حیدر مطاعی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: مسکن مهر در استان با یکی، دو سال تاخیر شروع شد، اما با سرعت خوبی جلو رفت و این عقب ماندگی جبران شد و اکنون نیز باید با همان سرعت تا به نتیجه رسیدن پروژه ها جلو رود.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم مشکلات موجود در مسیر اجرا پروژه های مسکن مهر استان مرتفع گردد.

مطاعی با بیان اینکه شرکت های خدمات رسان استان در اجرا پروژه های مسکن مهر عملکرد مطلوبی داشته اند، گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و ... در پروژه های مسکن مهر با روند خوبی اجرا می شود. ضمن اینکه در پروژه های مسکن مهر استان احداث مسجد، مدرسه و مراکز درمانی نیز دیده شده و در حال احداث می باشند.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه های مربوطه باید کمک کنند تا پروژه های مسکن مهر استان با سرعت مناسبی به اتمام رسیده و تحویل صاحبانشان گردد.

در این جلسه گزارشی نیز از وضعیت اجرا پروژه های مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر ارائه و عنوان شد ساخت بیش از 46 هزار واحد در این شهرها در زمینی به مساحت 414 هکتار شروع شده کهسفت کاری 40 هزار واحد تمام شده و 29 هزار واحد مراحل پایانی نازک کاری را طی می کنند.

تاکنون 851 میلیارد تومان تسهیلات ساخت به این واحدها پرداخت شده است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.