سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/عضو جامعه مدرسین حوزه؛

نوک پیکان هجمه استکبار علیه ولایت فقیه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،گفت: نوک پیکان هجوم استکبار علیه ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین رجبی در مراسم افتتاحیه طرح ولایت موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی قم ، با اشاره به توطئه های دشمنان از آغاز انقلاب ، با نظام اسلامی و مکتب اهل بیت(ع)، گفت : جنگ تحمیلی، نخستین صحنه برخورد نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی بود که این مساله در جنگ‎های خیابانی، ترور و بعدها تحریم های اقتصادی و سیاسی خودنمایی کرد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم درگیری استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، در عرصه جنگ نرم است افزود: مهم‎ترین ویژگی‎ این جنگ، مبارزه با اصل ولایت فقیه ، از طریق تبلیغات سوء ، نوشتن کتاب و طرح شبهات است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: وقتی نوک پیکان حمله دشمن، مباحث زیربنایی اعتقادی است باید با نگاه دقیق در این عرصه، فعالان فکری و فرهنگی و فرهیختگان جامعه خود را به معرفت حقیقی و معارف اصیل دین از جمله اصل ولایت فقیه، مجهز و مسلح کنند تا بتوانند نیروهای کارآمدی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن باشند.

وی تصریح کرد: در جایی که سران کشورهای اسلامی در مقابل اهانت به ساحت به پیامبر(ص) ساکت می‎مانند و حتی برخی از آنان معترضان به این اهانت ها را دستگیر می‎کنند، می‎بایست به اهمیت و ضرورت فعالیت فرهنگی در جهان اسلام، در مقابل جریان کفر و نفاق، پی برد./س

برچسب ها: قم ، هجمه ، استکبار ، ولایت فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.