سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی یمن :

مستحقق باخت نبودیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان یمن با اشاره به بازی خوب تیمش گفت: مستحق باخت با نتیجه 4 بر یک برابر ایران نبودیم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  امین ‌السونانی پس از شکست 4 بر یک تیمش برابر تیم ملی نوجوانان ایران در کنفرانس مطبوعاتی گفت: به ایران به خاطر این برد تبریک می‌گویم. تا قبل از اخراج بازیکن‌مان خیلی خوب بازی را کنترل کردیم اما با توجه به اینکه این نفرات تجربه ندارند بعد از 10 نفره شدن نتوانستند خودشان را با شرایط بازی تطبیق دهند و بازی را واگذار کردیم. مستحق باخت با این اختلاف نبودیم اما زیبایی‌ فوتبال همین است و هر اتفاقی می‌افتد.
وی در مورد اینکه آیا برای صعود به مرحله بعد هنوز امید دارند، گفت:‌ هنوز امید داریم. در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و ان‌شاءالله بتوانیم به مرحله بعدی راه یابیم. فکر می‌کنم ایران هم انتظار نداشت در نیمه دوم به ما 4 گل بزند. در حال حاضر باید ریکاوری کنیم و بعد از آن برای صعود از این گروه و بازی برابر لائوس تمرین می‌کنیم.
السونانی در مورد اینکه مقابل ایران شانس‌های زیادی برای گلزنی داشته اما نتوانسته استفاده کند، گفت: در نیمه دوم هم برای گلزنی شانس داشتیم اما بازیکن شماره 5 ما آن موقعیت را از دست داد. تلاش خودمان را کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. بازی در این سن و سال یک مقدار سخت است و بازیکنان تجربه زیادی ندارند.
وی افزود: آرزوی ما این است که از این گروه صعود کنیم تمام سعی‌مان را می‌کنیم و امیدوار هستیم ایران کویت را ببرد و ما هم با یک برد پرگل برابر لائوس به مرحله بعدی راه پیدا کنیم./ق
برچسب ها: سرمربی ، یمن ، نوجوانان ، باخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.