سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایکوت کلیساهای یک ایالت آمریکا به خاطر کودک‌آزاری کشیش‌ها

دو تن از نگهبانان کلیسای تولسا به علت سوء استفاده جنسی از کودکان اخراج شده اند. پنج تن دیگر از کارکنان نیز متهم به گزارش ندادن موارد سوءاستفاده جنسی از کودکان به مقامات شده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همین چند روز پیش بود که انتشار خبری درباره یکی از کشیش های آمریکایی، مردم این کشور را دوباره دچار عصبانیت کرد. این کشیش اهل ايالت کانزاس آمريکا با بيش از 12 اتهام مربوط به سوء استفاده جنسي از کودکان آمريکايي مواجه است.

اما اکنون یکی دیگر از ایالت های امریکا با این مشکل مواجه شده و مقامات کلیسایی در تولسا واقع در ایالت اوکلاهما آمریکا که کشیشان و کارکنان آن به تازگی رسوایی اخلاقی به بار آورده اند، اعلام کردند اعضای کلیسا باید مقامات را از هر گونه جرائم اخلاقی که در کلیسا رخ داده است، مطلع کنند چراکه دو تن از نگهبانان کلیسای تولسا به علت سوء استفاده جنسی از کودکان اخراج شده اند. پنج تن دیگر از کارکنان نیز متهم به گزارش ندادن موارد سوءاستفاده جنسی از کودکان به مقامات شده اند.

مقامات کلیسا از اینکه موارد سوء استفاده جنسی در این کلیسا گزارش نشود نگرانند. پلیس هفته پیش اعلام کرد به علت عدم همکاری والدین قربانیان احتمالی سوءاستفاده های اخلاقی در این کلیسا، تحقیقات درباره احتمال وجود یک مظنون دیگر با مانع رو به رو شده است.

این موضوع باعث شده تا مردم این ایالت ترجیح دهند کودکان خود را به کلیساها نفرستاده و به آنها بیاموزند در برابر درخواست کارکنان کلیسا و کشیش ها برای همراهی انها در مکان های خلوت، به هیچ وجه این درخواست را نپذیرند که این موضوع در رسانه های محلی به عنوان بایکوت کلیسا توصیف شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.