سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دورخیز اوباما و رامنی برای «چهارشنبه سرنوشت ساز»

نظرسنجی ها نشان می دهد 7 درصد از کل مردم آمریکا هنوز درباره آنکه در ششم نوامبر به چه کسی رای خواهند داد، تصمیم قطعی نگرفته اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا روزهای بدی را پشت سر گذاشته و انتقادات گسترده از اظهارات وی درباره آن دسته از شهروندان آمریکایی که مالیات نمی دهند ادامه دارد.

این مسئله سبب شد تا مردم آمریکا دیگر باور گذشته را به شعارهای رامنی در برنامه های تبلیغاتی نداشته باشند.

به نظر می رسد مناظره تلویزیونی میت رامنی با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، آخرین فرصت برای نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا است. اکنون که شش هفته دیگر تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باقی مانده است، نظرسنجی ها از رقابت تنگاتنگ نامزدها حکایت دارد.

نظرسنجی ها در همه ایالت و همچنین ایالت های مهمی که رای دهندگان آنها هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند، نشان می دهد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با اختلاف اندکی از رقیب جمهوری خواه خود جلو افتاده است.

با این وجود، نظرسنجی ها نشان می دهد 7 درصد از کل مردم آمریکا هنوز درباره آنکه در ششم نوامبر به چه کسی رای خواهند داد، تصمیم قطعی نگرفته اند.

میت رامنی که اندکی در نظرسنجی ها از اوباما عقب افتاده است، برای سفری پنج روزه به ایالت هایی با رای دهندگان مردد سفر کرده و امیدوار است پیام خود را به مردم منتقل کند.

با این حال، بزرگترین رخدادی که هر دو کاندیدای جمهوری خواه و دموکرات پیش رو دارند، نخستین مناظره تلویزیونی بین رامنی و اوباما است. این مناظره قرار است روز چهارشنبه در دنور کلرادو برگزار شود و عملاً آخرین فرصت میت رامنی برای انتقال پیام خود به شهروندان آمریکایی و جلب آراء کسانی است که هنوز مردد هستند.

گفته می شود افراد مردد معمولا بعد از مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری در تلویزیون، تصمیم نهایی خود را می گیرند و به همین خاطر ستادهای انتخاباتی هر دو نامزد در تدارک اجرای بهتر مناظره ها و اماده کردن جواب پرسش های احتمالی هستند چراکه به احتمال زیاد رامنی روی مشکلات اقتصادی مانور خواهد داد و اوباما روی توفیقات بین المللی خود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.