سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند دستمال قرمزها در پاكدشت

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از انهدام باند هشت نفره معروف به دستمال قرمزها در پاكدشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ سيروس فتحي فرمانده انتظامي شرق استان تهران ، در تشريح اين خبر گفت: چندي پيش در پي كسب اطلاعاتي از تجمع تعدادي از اراذل و اوباش و تشكيل باندي معروف به "دستمال قرمزها" و با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به آن در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي با بيان اينكه كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه اعضاي اين باند كه جملگي از اشرار سابقه‌دار هستند، به قصد ارتكاب اعمال مجرمانه و آزار و اذيت كودكان و نوجوانان را داشتند گفت: شناسايي مخفي گاه اين هشت شرور در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
فتحي با بيان اينكه كارآگاهان با انجام تحقيقات، مخفي‌گاه اين متهمان را شناسايي كردند به ايسنا گفت: با هماهنگي قضايي اين هشت تن در عمليات غافلگيرانه و در مخفي‌گاهشان دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شرق استان تهران با بيان اينكه كارآگاهان با بررسي سوابق متهمان دريافتند اين افراد سوابقي همچون شرارت، ضرب و شتم، عربده‌كشي و مزاحمت را در كارنامه خود دارند، گفت: اين افراد با تشكيل باندي موسوم به دستمال قرمزها قصد ارتكاب مجدد اعمال مجرمانه خود را داشتند.
فتحي با بيان اينكه متهمان دستگيرشده پس از تكميل پرونده در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفتند گفت: در پي دستگيري اين باند مخوف كه موجب خشنودي و رضايت مردم پاكدشت شد، شوراي تامين و شوراي اداري شهرستان نيز از اين اقدام پليس تشكر و قدرداني كرد./ف
برچسب ها: پاکدشت ، انهدام ، باند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.