سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان رأفت:

زمان جدايي مانوئل از پرسپوليس فرا رسيده است/استيلي بايد جايگزين وي شود

پيشكسوت پرسپوليس در خصوص مشكلات اين تيم گفت: علی رغم اقدامات مثبت رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس برای بهبود شرایط تیم، اما وضعیت تیم روز به روز بدتر می شود.

پايان رأفت پيش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مشكلات پرسپوليس از نخستين روز ليگ برتر شروع شد. رويانيان مدير فوتبالي نبود و مشاوره‌‌هاي وي هم از فوتبال سررشته ندارند به خاطر همين بازيكنان خوبي را جذب نكردند.

وی اظهار داشت: رويانيان براي جذب بازيكن از تجربيات پيشكسوتان پرسپوليس استفاده نكرد. بازيكناني همچون انصاريفر و قاضي مهره‌هاي كليدي تيم سابق‌شان بودند اما آنها نتوانستند خودشان را با شرايط پرسپوليس وفق بدهند و تا الان براي سرخپوشان مثمر ثمر نبودند.

پيشكسوت پرسپوليس تصريح كرد: رويانيان مديرعامل پرسپوليس در تعويض سرمربي تيم عجله كرد چرا كه پرسپوليس در دوران مربيگري حميد استيلي و علي دايي با اينكه نتايج خوبي كسب نمي‌كرد اما بازي‌هاي قابل قبولي انجام مي‌داد. در حاليكه الان پرسپوليس با هدايت مانوئل ژوزه هم در ارائه بازي‌هاي خوب و هم نتيجه گرفتن ناموفق است.

وي بيان داشت:‌ مانوئل خوزه به فرهنگ ما آشنايي ندارد و به خاطر همين نمي‌تواند از قابليت‌هاي بازيكنان به نحو احسن استفاده كند.

وي درباره كنارگذاشتن كريمي از تركيب اصلي تيم گفت:‌ كنار گذاشتن كريمي هم نتوانست دردي از تيم پرسپوليس دوا كند. حضور علي كريمي در زمين يك نعمت است و نبودش محسوس.

رأفت درباره راهكارش براي برون‌رفت پرسپوليس از بحران بيان داشت:‌به نظرم الان بهترين زمان است كه با تعويض مانوئل خوزه به تيم پرسپوليس شوك دارد شود. اين سرمربي پرتغالي نتوانسته با بازيكنان ارتباط مناسبي برقرار كند و آنها از اين مربي حرف‌شنوي ندارند.

وي درباره حضور گل‌محمدي در تيم پرسپوليس افزود: گل‌محمدي بازيكن سابق پرسپوليس بوده و طبع آرامي دارد. به طور حتم وي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.

در حال حاضر مانوئل ژوزه يك مربي سن بالاست و كارايي آنچناني ندارد اما مربيان جوان و با انرژي همچون استيلي و گل‌محمدي مي‌توانند پرسپوليس را از بحران نجات دهند./مح

برچسب ها: رویانیان ، رافت ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.