سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه فرا رسيدن هفته دفاع مقدس؛ مهدي فيروزان:

همه آثار ادبيات دفاع مقدس نمره 20 مي‌گيرند

همه آثار به نگارش درآمده در قالب ادبيات دفاع مقدس به نسبت قدرت مولفان و نويسندگان خود در بازنمايي واقعيت هاي دفاع مقدس نمره 20 مي‌گيرند.

"مهدي فيروزان" مديرعامل موسسه فرهنگي شهر كتاب در گفتگو با خبرنگار بخش ادبيات باشگاه  خبرنگاران با اشاره به آنكه همه آثار در حوزه ادبيات بخصوص آثار ادبي مرتبط با دفاع مقدس توان كسب نمره 20 را دارند افزود: هر اثري در نسبتي مشخص حقيقت را منعكس مي‌كند.
وي گفت: در آثار به نگارش درآمده در قالب ادبيات دفاع مقدس شايد فقط نزديك به 20 عنوان از آنها قابل عرضه برابر با آثار دفاع و جنگ جهاني باشد اما هر اثري به نسبت قدرت نويسنده خود در بازنمايي حقايق و واقعيتها، شاهكار به  حساب مي آيد.
مديرعامل موسسه فرهنگي شهر كتاب در پاسخ به اين سوال كه با توجه به ناهمخواني اكثر استانداردهاي جهاني ادبيات دفاع و جنگ با فرهنگ ايراني اسلامي آيا ما بايد به اين استانداردها نزديك بشويم اظهار داشت: نزديكي به مولفه هاي عرفاني و انساني استانداردهاي جهاني تعريف شده براي ادبيات دفاع  و جنگ با توجه به نقش اين مولفه ها در برقراري ارتباط جهاني ميان تمامي كشورها لازم است.
مديرعامل موسسه فرهنگي شهر كتاب خاطرنشان كرد: بايد تلاش كرد نزديكي به مولفه هاي اقليمي و فرهنگي كشورهاي ديگر در حوزه ادبيات ما را از هدف اصلي خود كه ترويج فرهنگمان است غافل نكند./ص

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، فرهنگ ، نشر ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.