سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مینی بوس های فرسوده برای کیست؟!

داستان دنباله دار مینی بوس های فرسوده همچنان ادامه دارد، داستانی که نه تنها مقصر اصلی آن هنوز شناسایی نشده، بلکه با مقصر دانستن بخش خصوصی، اتوبوسرانی خود را مبرا ساخته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مینی بوس های فرسوده، وسایل حمل و نقل عمومی که سال هاست گریبان شهروندان را گرفته و ول کن هم نیست، مینی بوس هایی که فقط دود و سروصدا هدیه آن به استفاده کنندگانش است.
اما شهروندان ناراضی شکوائیه خود را در قالب فیلمی که خودشان تهیه کرده بودند برایمان فرستادند، خواستار پیگیری شدند.
پیگیری خبرنگار ما هم بعد از  تلاش ها فقط به بوق های ممتد تلفن همراه مدیرعامل اتوبوسرانی ورامین ختم شد.
ماجرا از این قرار بود، موضوع را ابتدا از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پیگیر شدیم که گفتند فعالیت خط مینی بوس ورامین، شوش توسط شهرداری ورامین نظارت می شود.
با مسئولان شهرداری ورامین تماس گرفتیم که پاسخ آنها اینچنین بود: 90 دستگاه اتوبوس جدید که تعدادی از‌آنها اسکانیا است و 13 دستگاه مینی بوس هیوندا از جمله تجهیزات حمل و نقل عمومی شهرستان ورامین است که هم اکنون درحال فعالیت هستند و اتوبوس و مینی بوس های فرسوده فعال در خطوط متعلق به بخش خصوصی است.
بعد از گفتگو با مسئولان شهرداری به سراغ خوشنام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ورامین رفتیم که متأسفانه با بوق ممتد تلفن همراه ایشان مواجه شدیم.
پاسکاری مسئولان برای پاسخ به مشکل شهروندان، نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه سردرگمی شهروندان در این زمینه بیشتر می شود.
بالاخره پاسخگوی مشکل فعالیت مینی بوس های فرسوده خط شوش-ورامین کیست؟! /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.